Jump to content

Prison Break


Yohan

Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    51

  • RobertSA

    43

  • Preddy

    15

  • Typhoon

    11

Top Posters In This Topic

Oke, bedankt voor het melden.

Alhoewel ik toch gelijk loop met Amerika, ik ben nu bijvoorbeeld seizoen 4, aflevering 8 aan het kijken. :Y

Mvg,

Flitskikker

hoe kun jij die zien?

Vanavond dan eindelijk de eerste nieuwe aflevering, het werd eens tijd :puh:

mooi :tu:

duurde lang voordat de serie terug was

Bewerkt: door ken9
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier wel is van gehoort van de Prison Break.

Lijkt me best leuk.

Is het ook! Ik volg het al vanaf het begin. Heb seizoen 3 al gezien op DVD, maar is lang geleden dus leuk om terug te kijken.

Weet iemand of na de afleveringen van seizoen 3 seizoen 4 uitgezonden wordt?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Hoi, ik ben ook een erg grote fan van Prison Break. Ik heb alle afleveringen gekeken, echt erg gaaf is het telkens als het reclame is word ik helemaal boos. K*t reclames... :7 Het is erg spannend en je weet niet wat er komen gaat, nu ging het over Scylla. Ze hebben vier kaarten, terwijl ze er zes moeten. Scylla was een zeemonster uit het Griekse mythologie, Scylla was ooit een knappe nimf, toen Glaucas haar de liefde verklaarde veranderde de Kirke haar uit jaloezie om in een monster, met de romp en het hoofd van een vrouw, zes hondenkoppen met daarin drie rijen tanden, zij had twaalf poten en haar lichaam eindigde in een vissenstaart. Als je alle zes de kaarten hebt dan heb je eigenlijk het hart van The Company. Maar nu heb ik gehoord dat ze ermee stoppen, ze hadden nog niet alle 6 de kaarten en de serie stopt. Waarom, en is het definitief? :)

Bewerkt: door GTA Haas
Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik vorige week intunde op mijn favoriete dinsdagavondzender kwam ik "House" tegen :duh:. Ik weet het niet waarom ze nu alweer stoppen. Voorlopig kijk ik dat programma op SBS6, ook een heerlijke serie: Flashpoint :dans: .

FlashPoint is ook een mooie serie, maar ik mis Prison Break echt... :-(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Opgelet!

Morgen om 20:10 word er weer Prison Break uitgezonden! We beginnen met een een aflevering die we al gezien hebben van het vorige seizoen. Direct daarna mogen we genieten van een nieuwe aflevering! Bron: RTL.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...