ZOrange Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) Beste, Ik heb een lange tijd geleden bij een vriend Grand Turismo 4 gespeelt op de PS2. Ik vind dit een heel leuk spel, voorlal door de vele wagens. Maar ik heb helemaal geen PS2! Bestaat er een spel voor de Pc dat ong. het zelfde is als GT4; -veel wagens. -wagens configureren. -... Bewerkt: 17 maart 2006 door zethe Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Beste,Ik heb een lange tijd geleden bij een vriend Grand Turismo 4 gespeelt op de PS2. Ik vind dit een heel leuk spel, voorlal door de vele wagens. Maar ik heb helemaal geen PS2! Bestaat er een spel voor de Pc dat ong. het zelfde is als GT4; -veel wagens. -wagens configureren. -... Volgens mij komt DTM Race Driver er het dichts bij in de beurt. Er zijn nu 3 delen hier van uit. En het 3e deel is bijna net 1 maand uit. Hier vindt je informatie over het 3e deel: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=12882 Het 3e deel kost nu voor de PC ongeveer € 44,99. Ik heb dit spel op de PS2 en het is echt een aanrader. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.