-Niels- Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 (bewerkt) Onderwerp: Natuur - Bergen Soort design: Signature Size design: 400x150 Render: Nee (Gewoon zonder knippen en stuff) Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Ass soon as possible! Bewerkt: 24 maart 2006 door -Niels-
Twenty Eyes Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Ik doe mee, ik lever de sig zo snel mogleijk in.
-Niels- Geplaatst: 24 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 (bewerkt) Oke, ik heb mijne klaar...ik lever de sig in, nadat jij hem hebt ingezonden! Ik lever hem nu in, want ik moet zo weg. Als jij je sig ook hebt ingeleverd, kan het stemmen beginnen. Succes! Bewerkt: 24 maart 2006 door -Niels-
Twenty Eyes Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Het stemmen kan beginnen: Twenty Eyes: -Niels-:
Gta Ripper Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Mijn stem gaat naar:Twenty Eyes @ -Niels- Misschien had die tekst wat betr gemoeten.
Ferre Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Twenty Eyes Jullie hebben allebei een heel mooi plaatje uitgekozen. Maar die van 20 vind ik toch wat mooier. Niels z'n pixelfont vind ik niet mooi, omdat hij zo groot is. Twenty Eyes z'n lijn vind ik wel leuk, alleen als ze op overlay stond zou ik het mooier vinden. Nu vind ik het een beetje afleiden. De scanlines vind ik bij allebei niet mooi, links bij die van 20 is het nog wel mooi, maar recht vind ik het echt te.
Grove St. Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Twenty EyesJullie hebben allebei een heel mooi plaatje uitgekozen. Maar die van 20 vind ik toch wat mooier. Niels z'n pixelfont vind ik niet mooi, omdat hij zo groot is. Twenty Eyes z'n lijn vind ik wel leuk, alleen als ze op overlay stond zou ik het mooier vinden. Nu vind ik het een beetje afleiden. De scanlines vind ik bij allebei niet mooi, links bij die van 20 is het nog wel mooi, maar recht vind ik het echt te. Sorry, maar druk druk druk dus: Same Comment
Rick.H Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Ik vind dat plaatje van -Niels- leuker (maar dat is eigen mening) en ik vind ook de tekst er juist wel leuk passen. En ik vind de tekst van Twenty Eyes wat onduidelijk. Mijn stem gaat naar -Niels-
RonaldVC Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Mijn stem gaat naar Twenty Eyes. Gaaf idee om die border hier en daar weg te gummen, alleen zou ik niet zoveel van die border weghalen. De letters passen perfect bij het plaatje en vallen niet teveel op.. Gewoon gaaf . Niels heeft ook een mooi plaatje. Die lichte strepen in de lucht en links in de hoek zijn een mooi detail. Misschien is het mooier om die scanlines weg te gummen bij de lucht, zoals Twenty Eyes heeft gedaan, zodat die lucht er nog meer uitspringt. Die letters vind ik helaas een beetje te dominant, ik vind ze een beetje te groot.. Allebei heel erg mooi, maar vanwege de letterkeuze gaat mijn stem naar Twenty Eyes. Succes nog allebei..
Moonbeam Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Ik denk dat ik maar op -Niels-[/font] stem, hoewel ik de text wel lelijk gadaan vindt.
Rick.H Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Op wie stem je, er staat allen maar zwart.
~> GizmO <~ Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Omfg. Zeker op twenty eyes. Echt super mooi. 10/10
Dynamic Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Mijn stem gaat op Niels! Die Tekst van Twenty Eyes vond ik zelf een beetje klein veel suc6 verder Dynamic
Recommended Posts