Froodooo Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Beste leden van het GTA Forum! Ik ga een Race Tournament organiseren, die zich geheel afspeelt in San Andreas. Het is de bedoeling dat je een race gaat rijden, die ik heb uitgekozen! Ik kies bijvoorbeeld de Dirtbike Danger uit, die te vinden is in San Fierro. De deelnemers aan het toernooi moeten dan zo snel mogelijk deze race rijden. Zorg wel, dat als je gefinished bent, dat je een screenshot maakt van je tijd! - Als je mee wilt doen, stuur dan een PB naar Froodooo. - Als je geen screenshot van je race kunt laten zien, kan ik het helaas niet aannemen. - Alleen ik post in dit topic! - Eventuele vragen kun je posten in het speciale San Andreas Race Tournament vragen topic. Hier nog wat verdere informatie over het toernooi. Het aantal ronde's van het toernooi hangen af van het aantal inschrijvingen. 1 t/m 3 inschrijvingen is 1 ronde. 4 t/m 6 inschrijvingen zijn 2 ronde's. 7 t/m 9 inschrijvingen zijn 3 ronde's. Enzovoorts... In elke ronde worden er in totaal 2 races gereden. Van allebei de races moet je dus de screenshot met de tijd inzenden via PB naar Froodooo. Per race kun je een aantal punten verdienen, aanvankelijk van het aantal deelnemers. Als er bijvoorbeeld 10 deelnemers zijn, wint de eerste 10 punten, de tweede 9 punten, de derde 8 punten enzovoorts. Na 1 ronde (dus 2 races) worden de punten die je hebt behaald bij elkaar opgeteld, en dan vallen er een paar af. Hoeveel eraf vallen, hangt ook weer af van het aantal inschrijvingen. De aantal afvallers krijg je te zien aan het einde van een ronde. Als je denkt, dat lijkt me wel wat, een titel als beste San Andreas racer, dan moet je je nu opgeven als deelnemer aan het San Andreas Race Tournament. Aanmelden gaat via PB, en in de PB moet dit staan: Het onderwerp moet zijn San Andreas Race Tournament Dit moet in je PB staan: [b]Titel:[/b] San Andreas Race Tournament [b]Naam:[/b] Deelnemerslijst Hier de voorlopige deelnemerslijst: 1. Dizzee 2. Velaro Afgevallen in ronde 3 3. GTA Sheep Afgevallen in ronde 1 4. Cesar SA Afgevallen in ronde 3 5. Goliat Afgemeld 6. HerrieM 7. twaka Afgevallen in ronde 2 8. Flying Dutchman Afgevallen in ronde 3 9. Kraay Verwijderd omdat ik geen PB heb ontvangen 10. Silverdust Hieronder vind je enkele data van het toernooi. Meer data zullen snel volgen! - Je kan tot en met 5 april een PB zenden waarin je vertelt dat je mee wilt doen met het toernooi. Gebruik wel het lijstje van hierboven! - Je kan je tijden en screens voor de eerste ronde inzenden t/m 10 april! - Voor meer data, kijk hieronder! Veel plezier en succes! Bewerkt: 26 april 2006 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2006 Mededeling! Voor de winnaar van het San Andreas Race Tournament word een badge uitgerijkt! Mij leek het wel leuk als jullie zelf een ontwerp voor de badge zouden maken. Het mag geheel naar jou smaak, maar er moeten in ieder geval 2 dingen op staan: San Andreas Race Tournament Jouw naam Het ontwerp van de badge moet de maat 150x150 hebben. Als je een ontwerp hebt gemaakt, stuur die dan in een PB naar Froodooo, met het onderwerp SART badge, met in de PB jou badge, in PSD-vorm! Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) De prijzen die je kunt winnen, zijn nu bekend. Eerste plaats Tweede plaatsDerde plaats Alle badges zijn gemaakt door twaka! Bewerkt: 26 april 2006 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Zoals jullie weten is de inschrijving nu gesloten. Daarom zal ik nu de eerste 2 races bekent maken, die jullie moeten gaan racen! Dit zijn de 2 races: Race 1: City Circuit (Los Santos) Hier kun je de race starten Het parcours van de race Race 2: Bandito County (San Fierro) Hier kun je de race starten Het parcours van de race Als je de races hebt gedaan, stuur dan een PB naar Froodooo met deze gegevens: Tijd City Circuit: Foto: Tijd Bandito Country: Foto: Als je dit niet hebt in je PB, stuur ik je een PB terug met de melding dat er iets fout is! Overige Informatie - Je kunt je racetijden en foto's opsturen t/m 10 april. In de beginpost kun je zien wie er allemaal zijn PB al heeft gestuurd. - Als je niet binnen de tijd bent, moet je wel een hele goede reden hebben waarom niet... - Er zijn in totaal in het toernooi 4 rondes, en per ronde zullen er 3 mensen afvallen. Ik wens iedereen veel succes aan het toernooi! Ontvangen PB's: 1. Dizzee - PB ontvangen! 2. Velaro - PB ontvangen! 3. GTA Sheep - PB ontvangen! 4. Cesar SA - PB ontvangen! 5. Goliat - PB ontvangen! 6. HerrieM - PB ontvangen! 7. twaka - PB ontvangen! 8. Flying Dutchman - PB ontvangen! 9. Kraay - PB ontvangen! 10. Silverdust - PB ontvangen! Bewerkt: 11 april 2006 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) LAATSTE WAARSCHUWING!!! Als je meedoet aan het San Andreas Race Tournament, is vandaag je laatste kans om in te schrijven! Anders is het jammer maar helaas, dan word je uit het toernooi verwijderd, of je moet een hele goed reden hebben. Dus, de laatste uurtjes tikken weg... Succes nog! Edit: Dit geldt nog voor: twaka Ingezonden! Ruurd31 Afgemeld Big Smoke Niet ingezonden Samurai Heeft zich afgemeld. Kraay Ingezonden! De afmelding van Samurai heeft ten gevolge dat we nu nog met 12 deelnemers zijn. Dit betekend dat er in de eerste ronde gelijk 3 mensen af zullen vallen, en dat er in totaal 4 rondes zullen zijn in plaats van 5! Bewerkt: 11 april 2006 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Gisteren was de laatste dag dat je je race kon inzenden. Helaas hebben een paar gezegd dat ze op een of andere manier hun race niet konden inzenden, en sommige hebben hun race zelfs helemaal niet ingezonden. Dit is jammer, maar zo gaat dat vaak met toernooien. De deelnemerslijst ziet er nu als volgt uit: 1. Dizzee 2. Velaro 3. GTA Sheep 4. Cesar SA 5. Goliat 6. HerrieM 7. twaka 8. Flying Dutchman 9. Kraay 10. Silverdust Dit heeft ook weer gevolgen voor het aantal afvallers en het aantal ronde's - Er zijn nu 4 ronde's waarin in de eerste ronde één iemand zal afvallen, en daarna steeds drie. Hier volgen de tijden van de deelnemers. De tijden van de 2 races zijn in minuten en seconden bij elkaar opgeteld, en dit geeft de volgende uitslag: Dizzee City Circuit: 1.28 minuten Bandito Country: 2.15 minuten Totaal van 3.43 minuten Velaro City Circuit: 1.30 minuten Bandito Country: 2.29 minuten Totaal van 3.59 minuten GTA-Sheep City Circuit: 1.46 minuten Bandito Country: 2.51 minuten Totaal van4.37 minuten Cesar SA City Circuit: 1.28 minuten Bandito Country: 2.24 minuten Totaal van3.52 minuten Goliat City Circuit: 1.32 minuten Bandito Country: 2.58 minuten Totaal van 4.30 minuten HerrieM City Circuit: 1.27 minuten Bandito Country: 2.09 minuten Totaal van 3.36 minuten twaka City Circuit: 1.44 minuten Bandito Country: 2.40 minuten Totaal van 4.24 minuten Flying Dutchman City Circuit: 1.33 minuten Bandito Country: 2.22 minuten Totaal van 3.55 minuten Kraay City Circuit: 1.32 minuten Bandito Country: 2.40 minuten Totaal van 4.12 minuten Silverdust City Circuit: 1.30 minuten Bandito Country: 2.36 minuten Totaal van 4.06 minuten Dit geeft de volgende uitslag: 1. HerrieM 2. Dizzee 3. Cesar SA 4. Flying Dutchman 5. Velaro 6. Silverdust 7. Kraay 8. twaka 9. Goliat 10. GTA-Sheep Dit betekend dus dat de eerste afvaller ons geliefde schaap is (GTA-Sheep). Jammer dat je zo snel moest afvallen, maar hartelijk bedankt voor je deelname! Dit was alweer de eerste ronde. De races voor de tweede ronde worden vanmiddag gepost in dit topic Allemaal nog heel veel succes gewenst! Edit: Vragen kunnen nog altijd hier gesteld worden! Bewerkt: 11 april 2006 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) De races voor ronde 2 zijn bekend! Het gaat om deze 2 races: Race 1 San Fierro to Las Venturas (Hier kun je de race starten) Race 2 San Fierro Fastlane (Hier kun je de race starten) Stuur je tijd + screen in tot en met 14 april! via een PB naar Froodooo! Veel succes! Hieronder de mensen die al ingeleverd hebben of nog moeten inleveren. HerrieM - PB ontvangen! Dizzee - PB ontvangen! Cesar SA - PB ontvangen! Flying Dutchman - PB ontvangen! Velaro - PB ontvangen! Silverdust - PB ontvangen! Kraay - Verwijderd uit het toernooi, omdat ik geen PB heb ontvangen! twaka - PB ontvangen! Goliat - Afgemeld Door afmelding van Goliat vallen er deze ronde niet 3 maar 2 personen af! Bewerkt: 17 april 2006 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2006 Ik ben een beetje teleurgesteld, omdat nog niet alle races zijn ingezonden. Ik heb besloten om het nog één keer uit te stellen. Je kunt je tijd+screen nu inleveren tot en met 16 april! Als je het dan nog niet hebt ingezonden, word je zonder pardon uit de competitie gezet... Voor iedereen die al ingezonden heeft, goed werk! Nog veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2006 De uitslagen van de 2e ronde zijn bekend. Helaas heeft er wéér iemand af moeten vallen, omdat hij geen PB heeft gestuurd. Ook is er iemand afgevallen, omdat die zich heeft afgemeld. Dit is nu de deelnemerslijst: HerrieM Dizzee Cesar SA Flying Dutchman Velaro Silverdust twaka Doordat er weer 2 mensen zijn afgevallen, vallen er deze ronde geen 3 maar één iemand af. Hierna hoop ik dat mensen wel allemaal hun PB inleveren, en daar heb ik ook wel vertrouwen in. Maar nu over tot de orde van de dag, namelijk alle uitslagen: Silverdust LV to SF: 2.33 minuten San Fierro Fastline: 1.34 minuten Totaal: 4.07 minuten Dizzee LV to SF: 2.33 minuten San Fierro Fastline: 1.31 minuten Totaal: 4.04 minuten Velaro LV to SF: 2.45 minuten San Fierro Fastline: 1.36 minuten Totaal: 4.21 minuten Flying Dutchman LV to SF: 2.57 minuten San Fierro Fastline: 1.35 minuten Totaal: 4.32 minuten Cesar SA LV to SF: 2.33 minuten San Fierro Fastline: 1.33 minuten Totaal: 4.06 minuten HerrieM LV to SF: 2.34 minuten San Fierro Fastline: 1.27 minuten Totaal: 4.01 minuten twaka: LV to SF: 3.02 minuten San Fierro Fastline: 1.46 minuten Totaal: 4.48 minuten Dus dit is het klassement van de 2e ronde: 1. HerrieM 2. Dizzee 3. Cesar SA 4. Silverdust 5. Velaro 6. Flying Dutchman 7. twaka Dat betekend dus helaas voor twaka dat hij is uitgeschakeld om de titel. Helaas twaka, maar je hebt je uiterste best gedaan! Tot een volgende keer! De races voor ronde 3 worden in dit topic later bekendgemaakt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) De races voor ronde 3 zijn bekend: Race 1: Into the Country (hier kun je de race starten) (hier kun je het parcours zien) Race 2: LV Ringroad (hier kun je de race starten) (hier kun je het parcours zien) Iedereen heel veel succes gewenst! - Je PB met tijd+screen kun je versturen naar Froodooo tot en met 20 april! - In deze ronde zullen er 3 mensen afvallen! Hieronder het lijste van wie al wel en niet zijn PB heeft verstuurd: HerrieM - PB ontvangen! Dizzee - PB ontvangen! Cesar SA - PB ontvangen! Flying Dutchman - PB ontvangen! Velaro - PB ontvangen! Silverdust - PB ontvangen! Bewerkt: 20 april 2006 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 april 2006 Kijk, zo hoort het, iedereen heeft zijn PB met de tijden netjes ingestuurd. Dit zijn de deelnemers die er nu inzitten: HerrieM Dizzee Cesar SA Flying Dutchman Velaro Silverdust En hier zie je de racetijden van alle deelnemers, en natuurlijk, zoals je gewent bent, de totale tijd in het blauw! Dizzee Into the Country: 2.48 minuten LV Ringroad: 1.55 minuten Totaal: 4.43 minuten HerrieM Into the Country: 2.47 minuten LV Ringroad: 1.56 minuten Totaal: 4.43 minuten SilverDust Into the Country: 2.49 minuten LV Ringroad: 2.04 minuten Totaal: 4.51 minuten Velaro Into the Country: 2.56 minuten LV Ringroad: 1.56 minuten Totaal: 4.52 minuten Flying Dutchman Into the Country: 3.22 minuten LV Ringroad: 2.07 minuten Totaal: 5.29 minuten Cesar SA Into the Country: 3.04 minuten LV Ringroad: 1.55 minuten Totaal: 4.59 minuten Zoals gezegd vallen er deze ronde 3 mensen af, waardoor we automatisch 3 mensen overhouden voor de finale. Hier is de uitslag van de derde ronde: 1. Dizzee 1. HerrieM 3. Silverdust 4. Velaro 5. Cesar SA 6. Flying Dutchman De in het rood genoemde namen, hebben dapper gestreden, maar zijn helaas gesneuveld in de derde ronde. Velaro, Cesar SA en Flying Dutchman, jammer maar helaas, jullie zijn uitgeschakeld. Het was spannend om de eerste plaats, en die werd uiteindelijk gedeeld. Om in de finale te voorkomen dat er een gedeelte plaats is, zal ik dit doen: - Als de totale tijd van 2 deelnemers gelijk is, dan word er gekeken naar de tijd van de eerste race. Wie daar het snelste heeft gereden, krijgt de beste plaats. - Mochten de twee tijden van allebei de races precies gelijk zijn, dat word er nog een beslissende race gehouden, net zolang totdat we een winnaar hebben! Degene die nu nog over zijn in het toernooi, winnen dus sowieso een mooie prijs, kijk maar in de 3e post van dit topic! Veel succes alvast voor de volgende ronde, de races worden hopelijk later vandaag bekend gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) Hier volgen de races voor de FINALE van het San Andreas Race Tournament! Race 1 Country Endurance (San Fierro) (hier kun je de race starten) Race 2 Little Loop (Los Santos) (hier kun je de race starten) De deelnemers aan de finale wens ik heel erg veel succes! Je kunt je tijd+screen via PB naar Froodooo zenden, dit kan uiterlijk tot en met 25 april! Als de totale tijd van 2 deelnemers gelijk is, dan word er gekeken naar de tijd van de eerste race. Wie daar het snelste heeft gereden, krijgt de beste plaats.Mochten de twee tijden van allebei de races precies gelijk zijn, dat word er nog een beslissende race gehouden,net zolang totdat we een winnaar hebben! Hier de lijst van de deelnemers die al ingezonden hebben, of nog niet. Dizzee - PB ontvangen! HerrieM - PB ontvangen! Silverdust - PB ontvangen! Bewerkt: 26 april 2006 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Dan is nu het moment van de waarheid aangebroken. De finaleronde is gestreden, het ging om deze deelnemers: Dizzee Silverdust HerrieM Hier volgt de uitslag: Op een mooie derde plaats van het toernooi is geëindigd: Silverdust[/font] Helaas was de finale net te lastig, maar je hebt wel de mooie award voor de 3e prijs gewonnen, je krijgt hem zo snel mogelijk in je inbox! Dan, op de tweede plaats, is geëindigd: Dizzee[/font] De tweede plaats is heel mooi in dit toernooi, daar mag je toch best trots op zijn, en ook jij krijgt je award! En dan, degene die iedereen overtrof, die iedereen aan de kant zette... Hij was echt de beste in dit toernooi, geef een hartelijk applaus aan de winnaar: HerrieM[/font] Heel hartelijk gefeliciteerd met je overwinning van het eerste San Andreas Race Tournament. Jij mag je nu, totdat het volgende Race Tournament word gehouden, uitroepen tot de "Beste San Andreas racer van het GTA Forum"! Hierbij wil ik nog even alle deelnemers heel hartelijk bedanken voor hun deelname aan het toernooi, en ik hoop dat jullie de volgende keer weer meedoen! Dit is het einde van het eerste "San Andreas Race Tournament", graag tot een volgende keer! Edit: Als je je felicitaties kwijt wil, of wil je iets anders zeggen, dan is daar nu de gelegenheid voor. Let wel op: vragen moet je nog steeds stellen in het vragentopic! Bewerkt: 26 april 2006 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2006 Van harte gefeliciteerd HerrieM met het behalen van de titel Beste San Andreas racer van het GTA Forum . En Silverdust en Dizzee vanzelfsprekend met het behalen van de plaatsen 3 en 2. Goed gedaan heren De volgende keer pak ik jullie Y Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
twaka Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2006 Gefeliciteerd HerrieM met het behalen van de 1e prijs! En natuurlijk Dizzee en SilverDust met de 2e en 3e! (het zou mij nooit gelukt zijn ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.