Jump to content

Wie heeft een Gameboy Advance?


Joriz

Heb je een Gameboy Advance  

160 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb je een Gameboy Advance

    • Ja
      105
    • Nee
      66
    • Ik koop er een als GTA Advance uitkomt
      1
    • Ik koop de Nintendo DS
      8


Recommended Posts

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pete-R

    7

  • VforV

    6

  • Q Dude

    5

  • Tim14

    4

Top Posters In This Topic

dat lijkt me niet want meestal werkt er een ander team aan lijkt me niet dat de mensen die aan gta:sa hebben gewerkt ook op het zelfde moment bezig waren met gta advanced ,zou een beetje schuin zijn. En denk ook niet dat R* zomaar hun number 1 spel gaan afraffelen (ookal doen ze dat bij sommige andere titels wel)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, een Emulator is illegaal.

Wat maakt het uit.

Ik ga tog nooit een gameboy advance kopen.

En sommige mensen proberen hier zo echt braaf te doen , alsof ze ALLES en ook echt alles van de winkel hebben gekocht ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, een Emulator is illegaal.

Wat maakt het uit.

Ik ga tog nooit een gameboy advance kopen.

En sommige mensen proberen hier zo echt braaf te doen , alsof ze ALLES en ook echt alles van de winkel hebben gekocht ;)

ja idd da is zo ja ik koop alleen goeie spellen in de winkel de rest hoef ik maar een telefoontje te plegen en de volgende dag heb ik hem (ow wa een fijne zus heb ik :D)

ik heb me gba nog nie gevonden :( ik wil pokemon spelen :rolleyes:

Bewerkt: door killerbee
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, een Emulator is illegaal.

Wat maakt het uit.

Ik ga tog nooit een gameboy advance kopen.

En sommige mensen proberen hier zo echt braaf te doen , alsof ze ALLES en ook echt alles van de winkel hebben gekocht ;)

nee maar er is een verschil met het doen en er over hebben op een forum waar het eigenlijk niet is toegestaan om over warez te praten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, een Emulator is illegaal.

Wat maakt het uit.

Ik ga tog nooit een gameboy advance kopen.

En sommige mensen proberen hier zo echt braaf te doen , alsof ze ALLES en ook echt alles van de winkel hebben gekocht ;)

nee maar er is een verschil met het doen en er over hebben op een forum waar het eigenlijk niet is toegestaan om over warez te praten ;)

Het is wel zo..

ik weet zeker dat iedereen op dit forum wel inegeval 1 ding illegaal in huis hebben wat het ook is, je moet trouwens ook behoorlijk rijk zijn om 100 spellen van 70 60 euro te kope!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja oke dat is waar maar iedereen zit over alles te zeuren dat het illegaal is maar cd's zijn ook vaak gekopieerd en daar staan de meeste mensen niet bij stil

Juist ja ;)

Heel veel mensen gebruiken hier photoshop zelfs de administrator.

En ik denk niet dat iemand er echt 900 euro ervoor betaalt (hier).

En als je iets zegt dan beginnen ze gelijk te zeuren dat het illegaal is.

Ik denk dat dat we niet zo druk moeten gaan doen over illegale dingen.

En ik bedoel ook niet dat we over warez en cracks moeten gaan hebben.

Als ik hem niet download dan dan download een andere wel (duuh! <_< )

Maar goed. ;)

Bewerkt: door tigran
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, een Emulator is illegaal.

Een emulator is niet illegaal. Een emulator is een programma wat .Rom bestanden op een bepaalde manier afspeelt zodat .Rom bestanden afgespeeld kunnen worden.

Rom Files zijn ook niet illegaal. Wanneer je het originele spel bezit, mag je een rom van het desbetreffende spel op je PC hebben. Wanneer je het originele spel niet hebt, moet je de Rom binnen 24 uur weer verwijderen. Na de 24 uur is hij dan wel illegaal.

Ik heb zelf wel een Gameboy Advance SP. Zit eigenlijk wel weer te wachten op een goed GBA spel, want NFSU, Dark Alliance en The Sims komen me ook m'n neus uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Gtagames zeurt niet ze zeggen dit gewoon omdat ze anders geen informatie meer van ro*kstar als ze er allemaal illegale dingen over plaatsen. Maar als iedereen nou dingen gaat vragen over illegale dingen dan word heel het forum onduidelijk en onoverzichtelijk!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...