Jump to content

nieuwe gta psp


erterer0

Wat vind jij van gta vice city storie`s  

30 leden hebben gestemd

  1. 1. wat vind jij ervan?

    • Super goed!
      9
    • goed
      10
    • Slecht
      4
    • Super slecht
      2
    • Mega Super S.L.E.C.H.T.!!!
      5


Recommended Posts

Wat vind jij van de aangekondigde ``gta vice city storie`s,,? :?

Ik vind het super mega slecht :duh: , maar voor jullie meningen heb ik er maar een tropic over gemaakt :puh:

Bewerkt: door erterer0
Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik heb voor slecht gekozen.

Ik vind Liberty city Stories wel vet.

Omdat dat de eerste remake is.

Maar nu komt er weer een.

Straks komt San Andreas Stories.

Nee ik vind dat er echt een nieuwe GTA moet komen.

Met allemaal nieuwe steden.

Zoals GTA 4.

Ik kan niet wachten tot die uitkomt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb slecht gestemd, wegens de naamkeuze. Waarom alweer die 'Stories'? Waarom niet iets zoals (ik zeg maar wat): GTA Vice City 1995 :?

Ik vind Liberty city Stories wel vet.

Omdat dat de eerste remake is.

Sorry, maar hier MOET ik op reageren. GTA LCS is géén remake van GTAIII!

Ik geloof wel dat het eens waar zal kunnen zijn. Het is ook het meest logische. Eerst hebben we liberty city stories (remake van gta3), dus kan het zeker zijn dat er nu een remake komt van Vice City.

Ik ben niet helemaal akoord met wat je zegt. GTA LCS is géén remake van GTAIII, volgens mij is een remake hetzelfde element met wat verbeterde dingen erin. Bijvoorbeeld King Kong uit de jaren '30 en King Kong van Peter Jackson of de eerste Titanic film en de bekende Titanic met Di Caprio. Het is hetzelfde verhaal, alleen is alles dan mooier en beter gemaakt. Dus als het een remake zou zijn, zou Claude nog steeds de hoofdrol spelen, zou de stad er hetzelfde uitzien zoals in GTAIII en zou het verhaal hetzelfde zijn. Het enige wat anders zou zijn, zijn de graphics die verbeteren (en misschien wat extra's). GTA LCS is een apart verhaal met een andere persoon in de hoofdrol, een ander jaartal... het enige wat hetzelfde is is de stad (en ook hier zijn enkele zaken anders dan GTAIII).

Het is maar wat ik er van denk ;).

Link to comment
Delen op andere websites

VForV heeft helemaal gelijk... :Y

Verder vind ik de keus (zoals ik al in ander topic vermelde) heel logisch, eerst Liberty, dan Vice en vervolgens SA... Hoop alleen wel dat het niet teveel op het origineel lijkt LCS is goed gedaan zelfde stad nieuw verhaal top van Rockstar, heb er het volste vertrouwen in... :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel een leuk idee van Rockstar om ook een Vice City Stories te maken. Ben alleen wel heel erg benieuwd hoe ze dat dat met de volgende GTA die ze voor de PSP gaan maken. San Andreas Stories? Hmm... De PS2 kon SA nog maar net aan. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...