OG-J Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Word het niet eens stil aan tijd om een countdown voor GTA LBS PS2 te zette? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Word het niet eens stil aan tijd om een countdown voor GTA LBS PS2 te zette? Hoewel ik enkele dagen geen tijd had om op PS2-LCS informatie te jagen, ben ik misschien niet helemaal up to date, maar ik dacht dat alleen de release in de VS op dit moment bekend was (17 april). De kans is groot dat de Europese release later zal zijn. Ik moet wel zeggen dat die postcount van de PSP release op GTAGames nu wel weg mag. Reageren
Ice Cube Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 WE krijgen totaal geen nieuws meer Dus het spel is hetzelfde als de PSP-versie Reageren
.Syfes Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Ik ga niet zo blij zijn als LCS op PS2 gaat uitkomen want het gaat gewoon het zelfde zijn als op de PSP,ik heb liever dat er een nieuw verhaal gebeurt in de gta wereld Bewerkt: 5 april 2006 door Syfes Reageren
Little Mister Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ik vind het wel raar dat er geen gta nieuwe gta game is op de PS2 want want liberty city op de psp bestaat het nu ook op de PS2 of niet Je bent een beetje onduidelijk... Maar als ik begrijp wat je bedoelt, Liberty City Stories komt nog uit op PS2. Reageren
Yohan Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Denk dat je niet veel aan deze game gaat hebben als je hem al hebt voor de PsP, Mensen die een nieuwe GTA game willen, moeten denk ik nog wel een poosje wachten... Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 hij komt er maar aan het eind van het jaar (gta lcs op de ps2) Reageren
VforV Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 hij komt er maar aan het eind van het jaar (gta lcs op de ps2) En je bron is ... ? Reageren
Yohan Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Ik las het op Gamez.nl geloof ik... Reageren
Nielok Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 eerlijk gezegd kijk ik niet uit naar deze game op PsP kon ik nog geloven dat ze een spin-off gingen uitbrengen van GTA3. Maar om die nog eens op de PS2 uit te brengen lijkt mij een blunder. Reageren
.Syfes Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ik vind het wel raar dat er geen gta nieuwe gta game is op de PS2 want want liberty city op de psp bestaat het nu ook op de PS2 of niet Je bent een beetje onduidelijk... Maar als ik begrijp wat je bedoelt, Liberty City Stories komt nog uit op PS2. Die vraag weet ik nu a maar toch bedankt om me te helpen Reageren
Lord of War Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 In Europa komt LCS uit op 28 april denk ik. Reageren
Caltson Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 In Europa komt LCS uit op 28 april denk ik. was het niet 14 april? Reageren
henk_jan Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 ergens rond die datum. in ieder geval wel in April! Reageren
Gunslinger Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 In Europa komt LCS uit op 28 april denk ik. was het niet 14 april? Dat is de Amerikaanse release. In Europa komt Liberty City Stories waarschijnlijk wat later uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.