Jump to content

GTA LCS PS2


OG-J

Recommended Posts

Word het niet eens stil aan tijd om een countdown voor GTA LBS PS2 te zette?

Hoewel ik enkele dagen geen tijd had om op PS2-LCS informatie te jagen, ben ik misschien niet helemaal up to date, maar ik dacht dat alleen de release in de VS op dit moment bekend was (17 april). De kans is groot dat de Europese release later zal zijn.

Ik moet wel zeggen dat die postcount van de PSP release op GTAGames nu wel weg mag. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga niet zo blij zijn als LCS op PS2 gaat uitkomen want het gaat gewoon het zelfde zijn als op de PSP,ik heb liever dat er een nieuw verhaal gebeurt in de gta wereld 8)

Bewerkt: door Syfes
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel raar dat er geen gta nieuwe gta game is op de PS2 want want liberty city op de psp bestaat het nu ook op de PS2 of niet

Je bent een beetje onduidelijk... Maar als ik begrijp wat je bedoelt, Liberty City Stories komt nog uit op PS2.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel raar dat er geen gta nieuwe gta game is op de PS2 want want liberty city op de psp bestaat het nu ook op de PS2 of niet

Je bent een beetje onduidelijk... Maar als ik begrijp wat je bedoelt, Liberty City Stories komt nog uit op PS2.

Die vraag weet ik nu a maar toch bedankt om me te helpen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...