Argon Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Hahaha .Ik ben er eigenlijk wel ingetrapt, ik was te laat wanneer ik zag dat het 1 april is! IK had het daarnaa wel direct door. Maarja, te laat he! Wie zat eigenlijk allemaal mee in het complot? Alleen PatrickW en Lantyz? Goed gedaan ik zie de lol er wel van in hoor . Joriz waarschijnlijk ook wel he. niet?
Gta Ripper Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 De grap van het jaar Hahahahahah iedereen deed er heel serieus over
PatrickW Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Op 1 april zijn de forumskins zodanig aangepast dat de postcounts overal vervangen zijn met het cijfer 0, met de nodige verdere aanpassingen. Op de achtergrond tikte de postcount vrolijk verder. Wacht eens even. Is de grap nog niet afgelopen? Bij dat stukje, naast elke post staat er inplaats van Berichten, 1 April En voor 1 April hebben jullie wat met de skin gedaan, maar is dit nog een grap, een echte fout, of bewust gedaan? Da's met opzet zo gedaan, dat veranderen we over een paar dagen wel weer terug. Het is een manier om iedereen duidelijk te maken dat het dus echt een 1 april grap was (ook voor degene die dit topic niet lezen).. Wie zat eigenlijk allemaal mee in het complot? Alleen PatrickW en Lantyz? Dit project werd u aangeboden door alle admins en global moderators van GTAforum.nl
Gtaboy107 Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Echt een leuke grap! Ik ben een dom blondje! Geloof me maar! PatrickW ik krijg jullie nog! >>> Door patrickW: Dom blondje? mag ik je telefoon nummer en wil je mijn brommer zien ? :P:P<<< @PatrickW: Voeg mij dan maar toe op MSN! Geef mij dan maar een pb'tje Bewerkt: 2 april 2006 door gtaboy107
Jon-asses Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Wie zat eigenlijk allemaal mee in het complot? Alleen PatrickW en Lantyz? Dit project werd u aangeboden door alle admins en global moderators van GTAforum.nl Ah, dus de Moderators niet? Want NandroDavids had een gesprek met mij op msn en ik had net een grap gemaakt met hem vroeg ik 'Had je het direct door?' dan zei hij 'Die grap van GTAforum?' . Ik dacht dan van 'Nu heb je je missproken hoor!' maar dus hij wist er ook niets van? Sorry NandroDavids!
PatrickW Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Wie zat eigenlijk allemaal mee in het complot? Alleen PatrickW en Lantyz? Dit project werd u aangeboden door alle admins en global moderators van GTAforum.nl Ah, dus de Moderators niet? Want NandroDavids had een gesprek met mij op msn en ik had net een grap gemaakt met hem vroeg ik 'Had je het direct door?' dan zei hij 'Die grap van GTAforum?' . Ik dacht dan van 'Nu heb je je missproken hoor!' maar dus hij wist er ook niets van? Sorry NandroDavids! Nee, de moderators wisten ook van niets. NandroDavids had het dus gewoon zelf door. Ik had natuurlijk ook niets anders verwacht van onze moderators
-Roy- Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 -Matthijs- we mogen op je gooien met rotte tomaten!
~> GizmO <~ Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Haha echt vies hoor Patrick. Mijn PM was heel vroeg gestuurd. Was nog niet wakker. Kwam er pas later achter dan het 1 April was. Eerst zeggen dat je helemaal niet in ben voor 1 April grappen en dan dit. Toch maar even reageren, voordat uit mijn zwijgen nog meer verkeerde conclusies worden getrokken.Op mij hoeven jullie niet te rekenen, omdat ik uit principe iets tegen 1 april grappen heb. Ik vind af en toe een grap uithalen heel leuk ( denk o.a. aan jim). maar waarom dat zo gedwongen op 1 april moet, heb ik nooit kunnen begrijpen. En daar komt bij dat joriz vorig jaar nog een 1 april grap had, En als je zoiets elk jaar doet is het effect helemaal weg.. Maar laat je door mijn houding t.o.v. 1 april-grappen niet weerhouden van het maken van leuke plannen... Ik sta al 2e in het lijstje. Betekend dat dat ik als 2e een PM had gestuurd? Nogmaals bedankt voor deze vernedering.
Matiscus Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ik ben er natuurlijk ingelopen. Omdat PatrickW zo serieus klonk. Maar gisteren had ik niet veel lol aan de dag 1 april. SL+ Kan in het gezellige onderwerp topic wel lezen waarom. Gisteren vond ik de lol echt dom, maar men hoofd stond er ook niet naar. Maar vandaag vind ik ze wel goed. In het vervolg mogen de moderators erook nog van weten he?
Achille Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Lol ik wist dat dit een grap was Toen je een PBtje moest sturen had ik iets van 300 posts bij mijn eigen postcount opgeteld Ik zei 1815 ofzo Want opeens op 1 April klopt niet..
Robin2130 Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Echt een goeie grap Ik heb nog nooit zolang ik hier geregistreerd ben zo'n goeie grap meegemaakt Ik ben er half ingestonken, maar later wist ik dat er iets niet kloptte. Ik zag het aan de post van Patrick dat er iets niet klopte en dat hij ons in de maling wou houden. Maar als ik nog een keer die topic doorlees, lach ik me echt een ongeluk. Hoeveel er wel niet ingestonken zijn
NandroDavids Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Wie zat eigenlijk allemaal mee in het complot? Alleen PatrickW en Lantyz? Dit project werd u aangeboden door alle admins en global moderators van GTAforum.nl Ah, dus de Moderators niet? Want NandroDavids had een gesprek met mij op msn en ik had net een grap gemaakt met hem vroeg ik 'Had je het direct door?' dan zei hij 'Die grap van GTAforum?' . Ik dacht dan van 'Nu heb je je missproken hoor!' maar dus hij wist er ook niets van? Sorry NandroDavids! Nee, de moderators wisten ook van niets. NandroDavids had het dus gewoon zelf door. Ik had natuurlijk ook niets anders verwacht van onze moderators Ja, ik had gisteren met meerdere personen MSN-gesprekken die niet wilden geloven dat ik van niks wist. Ze dachten dat het wel in het Moderator Forum stond, maar nee dus... Het was duidelijk te toevallig dat deze 'fout' nou juist op 1 april gebeurde, en ik kon ook niet geloven dat PatrickW geen backup o.i.d. had gemaakt. Maar gelukkig zijn er een heleboel mensen ingetrapt.
Le MrG Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ik vond al dat het niet helemaal klopte Ik had in een ander topic ook al gepost: let maar op, morgen word je wakker en alles is weer goed
Gta Ripper Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Achter je aantal posts staat nu 1 April
gybrus Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 lol goeie grap was er ook ingetrapt. en bij gizmo d8 ik eerst dat die geband was.....ik was in de modding showroom aan het kijken zie ik gizmo met z'n velgen 0berichten!!! eerst d8 ik haha wat heefd die nou weer uit gehaald toen keek ik wat die was een postles person???? effe naar beneden scrollen hee nog een keer en nog es.... of iedereen is geband of er is iets mis of het is 1 april... 1april dus..... maar ik heb geen PM gestuurd naja heel leuk. greets gybrus
Recommended Posts