Jump to content

Postcount probleem


PatrickW

Recommended Posts

Dit project werd u aangeboden door alle admins en global moderators van GTAforum.nl

Mijn complimenten global mods en admins.

In het begin dacht ik ook dat het een 1 april grap was. maar later op de dag begon het toch wel geloofwaardig overkomen.

Ik ben er dus later ook ingestonken.

Vandaar dat ik mijn 1 april grap award aan jullie geef.

(Aangezien er niet veel grapjes bij me uitgehaald zijn, alleen maar van : je gulp staat open, je veter zit los enz.)

Maar het blijft een goede grap

_O_:*D

oeneboy

edit : ik zat er maar 2 posts naast :)

Bewerkt: door oeneboy
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    5

  • Lantyz

    2

  • Ferre

    2

  • Argon

    2

Top Posters In This Topic

IK sta er ook bij :D

Maar alle Gmods en Admins wisten ervan. Vandaar dat .Levi. zei dat je nog steeds niet mocht boosten/spammen.

Echte een goede grap, ik trapte er ook in. Maar ik had in die PB er wel groot, en in het rood bij gezet dat het een grap was.

Edit: Mag ik hier wel posten? Ondanks dat het slotje eraf is?

Alle SL+ wisten ervan af, wij hadden zelf ook al meerdere grappen bedacht, maar niet deze, ik zelf ben er natuurlijk wel euh.... niet in getrapt :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

whahahaha :schater:

ben er dik ingetrapt :schater:

Volgend jaar maar goed uit mijn doppen kijken :D

Edit:Wow! Nu ik naar mijn posts kijk ligt het aantal wel ver van mijn PB af. In mijn BP stond 950 :bonk:

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zei dat ik het geloofde, maar ik wist wel dat het een grap was :)

Ja hoor :cab: ,wie gelooft dat nou,ik ga toch ook niet zeggen dat je sig lelijk is,terwijl hij mooi is. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Sommigen lieten naast hun lijstje ook weten het niet helemaal zuivere koffie te vinden, anderen wensten ons veel sterkte met het vele werk, en weer anderen vonden het idee van een blunderende admin wel komisch. :puh:
Same here :) . Toen ik het voor het eerst zag was ik overtuigd dat het een grap was.. Maar toen ik een beginnende discussie tussen de admin opmerktte in een ander topic begon ik twijfelen. Dus heb ik ook maar een pb'tje gestuurd :$ . Maar wel eerst mijn complimenten gegeven vanwege het originele idee, maar mocht het toch geen grap zijn hier het lijstje blalbabla...

Maar aan de crew, nogmaals :klap: . Vanwege een geslaagde grap. Hoeveel posts zijn er gisteren wel niet geplaatst die alleen maar over die postcount gaan. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Sommigen lieten naast hun lijstje ook weten het niet helemaal zuivere koffie te vinden, anderen wensten ons veel sterkte met het vele werk, en weer anderen vonden het idee van een blunderende admin wel komisch. :puh:
Same here :) . Toen ik het voor het eerst zag was ik overtuigd dat het een grap was.. Maar toen ik een beginnende discussie tussen de admin opmerktte in een ander topic begon ik twijfelen. Dus heb ik ook maar een pb'tje gestuurd :$ . Maar wel eerst mijn complimenten gegeven vanwege het originele idee, maar mocht het toch geen grap zijn hier het lijstje blalbabla...

Maar aan de crew, nogmaals :klap: . Vanwege een geslaagde grap. Hoeveel posts zijn er gisteren wel niet geplaatst die alleen maar over die postcount gaan. :D

303 posts en ik ben er ook ingestonken maar goed gedaan. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Edit: Mag ik hier wel posten? Ondanks dat het slotje eraf is?

Ja, er stond een slotje op om te voorkomen dat mensen die het door hadden het hier te vertellen. ;)

Nog een opvalland detail: Er werd gezegd dat de men per ongeluk een reset had uitgevoerd. Er werd niet gezegd dat de postcount uitgeschakeld was. Wie een beetje goed opgelet had, zou het wel vreemd vinden waarom er geen posts meer bijkwamen, niet waar? ;)

Verder moet ik zeggen dat ik eerst ook zo stom was om het formuliertje ingevuld terug te sturen naar Patrick. Gelukkig kwam ik er 10 minuten later achter dat het 1 april was, en heb er snel een berichtje achteraan gestuurd dat ik hem doorhad. :puh: Helaas sta ik toch nog op de lijst. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat te twijfelen, maar nadat *naam vergeten* met een berichtje kwam waarin stond dat hij zijn rang naam (ruitje intikker enz...) nog steeds kon veranderen, terwijl dit alleen met 1000 post of meer kan, was ik om.

Toch op de lijst :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...