Jump to content

"Ran Fa li" missie ?


-spyrock-

Recommended Posts

Ik heb een dik probleem met een missie van Woozie in San fierro, de missie noemt Ran fa Li en je moet een manana gaan halan in de luchthaven en die ergens naartoe brengen terwijl er chinezen achter je zitten en op je schieten.

Het probleem is nu dat het spel altijd blokkeert juist als ik met mijn auto 'Esplanade east' inrij, dus altijd op dezelfde plaats. iK heb het al via andere wegen geprobeerd maar hij blokeerd altijd vanaf dat stuk van de stad. Buiten de missie is er geen probleem in dat stuk van de stad.

Iemand nog da probleem of een oplossing??? kan ni verder dus help pls

Bewerkt: door -spyrock-
Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt als een hardwareprobleem. Loopt het spel echt vast zodat je het opnieuw moet opstarten? En heb je dit nog nooit gehad? Ik heb geen idee. Misschien te weinig intern geheugen?

Bewerkt: door RogierS.
Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan komen opmdat je DVD heel smerig is. Hij kan het stukje op je DVD dan niet goed lezen, en dus dat stuk van San Fierro tijdens die missie niet goed laden. Maak je DVD eens goed schoon. Hier is een stappenplan, hoe je hem op een goedde en netjesze manier je DVD kan schoonmaken.

1. Spoel heel voorzichtig jde DVD onder de kraan af.

2. Poest hem eventueel onder de kraan af met een zachte doek (gebruik 1 helft van de doek).

3. Als je hem goed opgepoest hebt, maak hem met droog met een zachte doek (gebruik een andere helfd van die doek).

4. Nu is hij best goed schoon. Nu kun je hem weer gebruiken, en zou hij het moeten doen.

Mocht dit allemaal niet helpen, en op je DVD zitten krasjes, dan zou hij stuk zijn. Je kun dan eventueel een NO-CD Patch installeren om het spel zonder DVD te kunnen spelen. Kun je die niet vinden, dan zul je een nieuwe moeten kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat het deze is.

Aan de cd kan het niet liggen, er is nauwelijks een krasje te bespeuren op de cd.. hij is en ziet er splinternieuw uit. ik ben namelijk zeer maniac op mijn dvd's

GTASAsf6.b

Bewerkt: door -spyrock-
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe hem wel even voor je :*D

Je hebt een verkeerde savegame geupload. Het laatste keer dat je het spel opsloeg was in 8 Maart. Dat doet er niet echt toe, maar de missies van Woozie zijn nog niet beschikbaar. Ik denk dat je dus een verkeerde savegame hebt bijgevoegd in je vorige post (hierboven)

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...