Jump to content

Fanart


MrKooKie

Recommended Posts

Kijk Lance moet je vermoorden inderdaad, maar dit is toch de stories versie. Dat betekent dus dat het gewoon hetzelfde spel is maar met veel betere graphix en natuurlijk de gameplay van de psp. Wat kleine missie zullen wat aanpasingen hebben maar het verhaal blijft dus hetzelfde. Dus het klopt niet dat Lance Vance er niet in kan spelen omdat hij dood is. Verder mijn cover + hoesje wordt binnenkort aangepast. Naar een meer moderner type. :bier:

Dat is zeker niet dezelfde game, alleen dezelfde stad. Vergelijk GTAIII ook maar met LibertyCityStories. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrKooKie

    12

  • Flitskikker

    8

  • nick11123

    8

  • SummerBase

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

[...]

Dat is zeker niet dezelfde game, alleen dezelfde stad. Vergelijk GTAIII ook maar met LibertyCityStories. :Y

Het is al aangepast, je had gelijk. In LiberyCity is het ook anders. Ik dacht dat ze VCS helemaal het zelfde zouden doen. Ach bij me volgende edit van me art zal ik het wel even weglaten (Lance Vance) :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is fake. Als je ziet het woord "stories" met het lettetype Rage erbij gezet. Het is ook het logo dat mrkookie op pagina 1 poste.

Fake dus.

Ontopic: Hoesje komt nog.

Voor fonts: PM me.

Bewerkt: door flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Nice! Maar hier is alles mooi strak en netjes, ik denk dat VCS op de PSP een stuk meer pixel-dingen zal hebben. :N

De psp is nog maar net in de begin-fase. Ik denk dat de kwaliteit wel zal verbeteren. Als de grote van de umd's ook beter wordt. Ze zullen volgens mij hun best proberen te doen om het zo mooi mogelijk te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik denk ook wel dat het meer pixels zal hebben :Y

maar die rare zwarte vlekken zijn van die auto weg die je altijd in Gta Vice City ziet :*D

en het is wat simpeler :D

wel bedankt voor de complimenten !!

Link to comment
Delen op andere websites

ja van die umd's is echt wel bullshit ik vind dat ze mss. te weinig moeite doen voor grotere want gta sa stories gaat toch nooit op een umd van 1.8 GB ? maar ik denk VCS ook niet ??

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je op dit momment de slag mis slaat hydra-hunter-cheata. Heb je ooit wel eens gekeken naar de voortbloei van de DVD is in een aantal jaar met een enorme snelheid gegroeit qua opslag. Dus ik denk dat die umd's op ten duur ook groter kunnen worden qua opslag en dergelijk.

GTA ViceCityStories gaat zoiezo op een umd passen. Want waarom hebben ze hem dan aangekondigd. :?

Ik denk dat wat jij zegt hydra-hunter-cheata dus volkomen onzin is. Dat is mijn mening dus. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...