ASPHALT Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 WOW het lijkt net alsof het straks ook zo in de winkel gaat liggen jezus mooi gemaakt man echt knap icon_mrgreen.gifziet er goed uit strak netjes en wat Plippop zei alsof het straks al zo de winkel zou leggen shiny.gif maar vooderest ziet het er strak uit yep.gif helemaal mee eens man wat mooi Reageren
Advancegta Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 http://www.youtube.com/watch?v=Wsa4DoS3ix4 jullie snappen wel hoe ik dit heb gemaakt Reageren
ASPHALT Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 nee hoe heb je VC op de PSP???????????????????????????? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Door een foto daarvan op je PSP te zetten en die te selecteren en vervolgens een foto van het geheel te maken. Reageren
Advancegta Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) fout!!!! ik heb vc omgezet naar psp engine en om men ms gezet nee ik had met fraps vc gefilmt en op men psp gezet @mr kookkie zie jij een foto? Bewerkt: 25 mei 2006 door advancegta Reageren
VforV Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 http://www.youtube.com/watch?v=Wsa4DoS3ix4jullie snappen wel hoe ik dit heb gemaakt Haha, grappig om te zien. Jammer dat je zoveel bewoog tijdens het filmen en dat het zo onscherp is. Het zou cool zijn als je die PSP in je handen had en dat je deed alsof je speelt (De vraag is dan natuurlijk hoe je dat gaat filmen). Reageren
Advancegta Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) ja ik heb een domme camera. als ik het indruk stopt de video ja dan heb je natuurlijk hold nog. maar daar dacht ik op dat moment nog niet aan Bewerkt: 25 mei 2006 door advancegta Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 lol. dit is leuk bedacht, gewoon een replay van je pc op je psp zetten, alleen jammer dat je de psp niet in je handen had en net deed alsof je die infernus enzo zat te besturen Reageren
maarte41 Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Ik heb een filmpje gemaakt van hoe de intro van Vice city stories er zou kunnen uitzien. Klik om het filmpje op google video te bekijken. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) VCS Intro Ik heb even de intro (en meer) van VCS met PowerPoint gemaakt. In de zip zitten ook fonts die je eerst moet installeren. Je hebt alleen PowerPoint of PowerPoint Viewer nodig. Heb je geen PowerPoint maar wel PowerPoint viewer, dan kun je de intro ook bekijken. Heb je ook de viewer niet, dan kun je die hier gratis downloaden op de site van Microsoft: Klik Het filmpje zelf is het bestand "vcsintro.pps". Gewoon dubbel op klikken. Wel eerst de lettertypen installeren. Je hebt wel een redelijk snelle computer nodig met PowerPoint 2002 of hoger. Als je niet zo'n snelle computer hebt (dit kan iig met PowerPoint 2003): Ga naar Diavoorstelling -> Diavoorstelling instellen... en zet de resolutie op 640×480: Ik heb er twee dagen aan gewerkt. Veel kijkplezier KLIK HIER NU: Bewerkt: 9 juli 2006 door flitskikker Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 WOW!!! dit is gewoon perfect! ik dacht op het laatst dat je een echte game had gemaakt! als hetkon had ik nog wel een tip voor je: je had een koppeling kunnen maken bij load game enzo naar de echte vice city.. maar dat zal heel moeilijk zijn of bijna onmogelijk! prachtig gewoon alleen soms als er tekst werd vergroot zag je de pixels een beetje... een 9 van mij!!! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 (bewerkt) Bedankt voor het compliment Heb je BTW wel de fonts geïnstalleert? Bewerkt: 10 juli 2006 door flitskikker Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 nee, maakt dat wat uit dan? want ik heb al veel van die fonts, worden die dan overschreven? zo ja mooi zo want anders zijn al mn lettertypen een beetje rommelig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.