Jump to content

Speel je GTA2 nog wel eens?

Wie speelt er nog wel eens GTA 2?!  

50 leden hebben gestemd

1. 1. Wie speelt er nog wel eens GTA 2?!

• Jazeker
      18
    • Nee, nooit meer..
      12
    • GTA 3 of VC is beter
      12
    • Heb hem nog nooit gehad!
      5

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind het bij GTA2 vet dat als je zo'n groepje witte gassies in 1 keer dood dat er dan komt te staan "Elvis has left the building" :lol:

en dan hoor je ook de hele tijd van die grappige geluidjes :lol:

• 1 maand later...
  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Lantyz

10

• Le Freak

5

• 8-Ball

4

• Kakkerlak

3

Geplaatst:

Jazeker speel ik GTA2 nog (helaas behoor ik tot een bedreigde soort). Multiplayer GTA2 is onovertroffen, juist vanwege de top-down view. Daarnaast ben ik begonnen aan GTA2 editors.

Easteregg

Geplaatst:

Je kan in het 2e level geraken als je zoveel geld hebt (weet nie meer oeveel) Voor in het derde level is dat 3miljoen je kan het ook met missies. Dat is toffer.

• 3 weken later...
Geplaatst:

K weet niet veel meer van GTA 2 (het is al zoo lang geleden dat ik m voor het laatst speelde) maar ik weet nog wel dat ik hem Retestrak vond, ik schafte hem 2 jaar na uitkomst aan denk ik( NIET LACHEN!!) :lol: :lol:

Al die gangs, al die opdrachten, en de spanning van de missies.

Maar GTA 3 overtreft hij voor mij niet (nu alleen nog zien of VC het nog eens gaat doen op me compu) Grrrrrr :angry:

Geplaatst:

O ja afvallig?

Kijk het is 2/3 jaar geleden dat ikh et het voor het laatst speelde.

Maar ik weet ook nog wel dat er bijv. op het Redneck eilend een lang bruggetje + sprong is te vinden waarmee je naar een geheime auto toe kunt rijden, en je bij de tweedehandse auto zaak dan bijv. een brandweerwagen met vlammenwerper kan jatten.

Hoezo een afvallige? :puh:

Geplaatst:

Hmmm... Ik ben nog niet geheel overtuigd... Hoe heten die auto's? En hoeveel moet je er hebben voor die eindbonus? ;)

Hup! GTA2 instaleren jij! De wereld heeft je nodig!

Geplaatst:

rambo,vergeet niet dat GTA I,GTA London en GTA II de basis waren voor de meesterwerken die we nu hebben dus MAG je die spellen niet afkraken

Geplaatst:

Weet iemand mischien waar je gta2 nog kan kopen voor op de p.c! want in de winkel vind ik hem alleen voor de ps2!?

Geplaatst:

Ik heb GTA2 nog niet eens zo heel lang geleden nog bij de Mediamarkt nog zien liggen... Voor €2,50 :puh:

Regelmatig even kijken bij de aanbiedingen, GTA2 is nog regelmatig te vinden, maar meestal met maar een paar exemplaren in één winkel.

Fijn te horen dat er nog vraag is naar GTA2 :) Dat doet een fan goed :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Gta 2 is eigenlijk best wel saai maar ik vind het inderdaad met die mijnen en geweeren in de auto veel leuker :rolleyes: en dat je bij bendes kunt gaan werken veel leuker

• 1 maand later...
Geplaatst:

GTA 2 rules gewoon nog steeds.(en dat zeg iki niet alleen omdat GTA 3 & VC niet op min PC passen :rolleyes: )

Hier op dit forum dus ook nog GTA 2 fans :wub:

Geplaatst:
Jazeker nog GTA2-fans! Welkom op het forum!

En speel je GTA2 wel 's online?

neej,nog niet gedaan maar wel van plan,weet jij precies hoe het moet dan??

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...