Jump to content

nieuws over de nieuwe PSP GTA


.::FLIPKIP::.

Recommended Posts

hallo allemaal

in dit topic kunnen jullie al je nieuws plaatsen over nieuwe geruchten als : nieuwe voertuigen, nieuwe screenshots, trailers enz. plaats a.u.b wel post die je uit een site hebt en geen zelf verzonnen dingen want dit is geen wish list

Link to comment
Delen op andere websites

Ik DENK dat ik iets gevonden heb:

de pagina http://www.rockstargames.com/vicecitystories is niet beschikbaar (off-line) maar bestaat dus wel degelijk!

Mijn exuses als ik het fout heb!

Ik denk dat je het fout hebt inderdaad. Probeer maar eens hier naar te gaan: http://www.gtagames.nl/oihasdofihasdiohfoaisdh en je krijgt precies dezelfde foutpagina. Terwijl dat ook een link is die totaal niet bestaat.

Bewerkt: door BMW
Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn waarschijnlijk nog niet klaar met de site voor 'VCS'.

Daarom doet hij het nog niet, ik denk wel dat Big Boss gelijk heeft dat hij bestaat.

Maar hij is nog niet online, dus de Release van VCS kan nog ff op zich laten wachten :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn waarschijnlijk nog niet klaar met de site voor 'VCS'.

Daarom doet hij het nog niet, ik denk wel dat Big Boss gelijk heeft dat hij bestaat.

Maar hij is nog niet online, dus de Release van VCS kan nog ff op zich laten wachten :ch:

GTA next voor de PSP komt deze zomer in de US...maar de site heeft niets met een release datum van een game te maken....

Link to comment
Delen op andere websites

GTA next voor de PSP komt deze zomer in de US...maar de site heeft niets met een release datum van een game te maken....

In de zomer? Nee, R* zei zelf dat er een nieuwe GTA PSP eind 2006 gepland was. En GTA's komen meestal altijd in het najaar uit (oktober).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...