RonaldVC Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Onderwerp: Games of Anime Soort design: Signature Size design: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van Inlevering: Z.S.M Ik lever mijn signature in na die van mijn tegenstander.... Bewerkt: 5 april 2006 door RonaldVC Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2006 Ik wil wel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 april 2006 Als jouw andere battle zo zonder problemen afgeblazen mag worden vind ik het prima.. Lever je sig maar in a.s.a.p. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2006 Ok, hier is die van mij: Nu jij nog. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 april 2006 RonaldVC General Lee Stemmen tot en met 7 april 2006. Succes GL.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2006 RonaldVC Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2006 @The Mafia, geen ook even een reden waarom je dat vindt. Mijn stem gaat naar General Lee: Ik vindt zijn achtergrond mooier gebrusht.. verder vindt ik ze even mooi! Stem:Net voor GL Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) De Sig van RonaldVC vind ik goed gelukt! Hij is niet te druk, wat ook niet echt hoort bij Anime en games daarvan. Volgens mij zie ik op de achtergrond nog iets van Patchwork, maar dat weet ik niet zeker. Zoals gezegd hou ik bij dit soort types, en over het algemeen eigenlijk ook, meer van Sigs die wat meer rust uitstralen. Die van General Lee vind ik niet echt heel goed. Op de achtergrond zit heel veel contrast, waardoor het druk wordt. Als die wat lager was geweest, had je de render ook beter gezien, en zou ik het moeilijker hebben gehad bij het kiezen. Mijn stem gaat nu dus naar RonaldVC. Beiden nog veel succes! Bewerkt: 5 april 2006 door Froodooo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2006 Mijn stem gaat naar Gei [/font]L . Omdat ik het een mooi kleurijk design vind. Greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2006 RonaldVC Ik heb het niet op Anime, en helemaal niet op Dragonball Z of wat dat ook mag zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dago58x Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2006 RonaldVC HEt ziet er echt origineel uit Prima!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2006 RonaldVCIk heb het niet op Anime, en helemaal niet op Dragonball Z of wat dat ook mag zijn Dat vind ik nou ook. Ik heb het ook niet zo gek op Dragonsball Z. Ik vind realistische sigs altijd heel mooi, elke keer als als jij een sig inleverd RonaldVC, dan verbaas ik me gewoon. Ze zijn altijd netjes strak, en je wint bijna elke battle. Nice work . Ik vind het werk dat General Leeerin gestoken heeft ook wel oké. De achtergrond, het poppetje zijn allemaal goed. Netjese bewerking en geen vuile dingen over gelaten. Daarom zijn beide sigs gewoon netjes goed en mooi. Daarom is het moeilijk een keuze te maken. Iemand doet een tekenachtig iets en iemand doer realischisch iets. Mooie mensen, netjes strak afgewerkt op beide foto's. Toch zal ik een stoere keuze moeten maken, daarom valt mijn eerste ingeving op RonaldVC. Bij deze heeft RonaldVC +1 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2006 Ik stem op RonaldVC, zijn sig is mooier. De achtergrond is veel rustiger aan de ogen. Die van GL is tè fel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2006 RonaldVC IK vind zijn achtergrond heel goed gelukt. En een mooie render. General Lee heeft wel een mooie achtergrond-effecten maar ik vind het niet zo mooi; het is vaak dezelfde stijl. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 april 2006 Ik hoop dat je ze nu wel ziet Matthijs.. Anders hoor ik het wel. Die van Dragonball is van General Lee, die andere uiteraard van mij. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts