Jump to content

RonaldVC vs. General Lee


RonaldVC

Recommended Posts

Onderwerp: Games of Anime

Soort design: Signature

Size design: Max 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van Inlevering: Z.S.M

Ik lever mijn signature in na die van mijn tegenstander.... :bier:

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

@The Mafia, geen ook even een reden waarom je dat vindt.

Mijn stem gaat naar General Lee:

Ik vindt zijn achtergrond mooier gebrusht.. verder vindt ik ze even mooi!

Stem:Net voor GL

Link to comment
Delen op andere websites

De Sig van RonaldVC vind ik goed gelukt!

Hij is niet te druk, wat ook niet echt hoort bij Anime en games daarvan.

Volgens mij zie ik op de achtergrond nog iets van Patchwork, maar dat weet ik niet zeker.

Zoals gezegd hou ik bij dit soort types, en over het algemeen eigenlijk ook, meer van Sigs die wat meer rust uitstralen.

Die van General Lee vind ik niet echt heel goed.

Op de achtergrond zit heel veel contrast, waardoor het druk wordt.

Als die wat lager was geweest, had je de render ook beter gezien, en zou ik het moeilijker hebben gehad bij het kiezen.

Mijn stem gaat nu dus naar RonaldVC. ;)

Beiden nog veel succes! :klap:

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

RonaldVC

Ik heb het niet op Anime, en helemaal niet op Dragonball Z of wat dat ook mag zijn :puh:

Dat vind ik nou ook. Ik heb het ook niet zo gek op Dragonsball Z. Ik vind realistische sigs altijd heel mooi, elke keer als als jij een sig inleverd RonaldVC, dan verbaas ik me gewoon. Ze zijn altijd netjes strak, en je wint bijna elke battle. Nice work :bier: . Ik vind het werk dat General Leeerin gestoken heeft ook wel oké. De achtergrond, het poppetje zijn allemaal goed. Netjese bewerking en geen vuile dingen over gelaten. Daarom zijn beide sigs gewoon netjes goed en mooi.

Daarom is het moeilijk een keuze te maken. Iemand doet een tekenachtig iets en iemand doer realischisch iets. Mooie mensen, netjes strak afgewerkt op beide foto's. Toch zal ik een stoere keuze moeten maken, daarom valt mijn eerste ingeving op RonaldVC. Bij deze heeft RonaldVC +1

Link to comment
Delen op andere websites

RonaldVC

IK vind zijn achtergrond heel goed gelukt. En een mooie render.

General Lee heeft wel een mooie achtergrond-effecten maar ik vind het niet zo mooi; het is vaak dezelfde stijl.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...