ASPHALT Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Hoe kun je de Hidden Package op het dak van het Pomp Station bereiken in Portland . Bewerkt: 13 september 2006 door ASPHALT Reageren
Dizzee Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Mijn manier: Je plaatst een ambulance eerst op de manier zoals in de screenshot; Dan doe je zoals in het filmpje: Hopelijk lukt het je nu. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Dankjewel Dizzee , Hij is gelukt . Bewerkt: 13 september 2006 door ASPHALT Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 iets makkelijker is gwn als je cheatdevcie hebt en dan superjump doen Reageren
dre Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) dank u , hopelijk heb ik niet te veel problemen met de ambulance te plaatsen eigenlijk een zeer gemakkelijke als je het weet Bewerkt: 26 juni 2006 door dre Reageren
Serganthp Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) een andere manier is gebruik de code perfect Traction, Car Hop L1, UP, LEFT, R1, TRIANGLE, CIRCLE, DOWN, X Press DOWN while driving a car to make it hop really high) en jump met je auto op het dak simpel toch Bewerkt: 7 augustus 2006 door Serganthp Reageren
VforV Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 een andere manier is gebruik de code perfect Traction, Car Hop L1, UP, LEFT, R1, TRIANGLE, CIRCLE, DOWN, X Press DOWN while driving a car to make it hop really high) en jump met je auto op het dak simpel toch Ik denk dat de meesten niet willen cheaten om zo de 100% te kunnen behalen . Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Wat als hij niet wil Cheaten ? Dan is de manier van Dizzee het gemakkelijkst. Reageren
Serganthp Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) Ergens hebben jullie wel gelijk ja wil ik ook niet maar soms heb ik geen keus (Maar toch die cheat kun je ook weer uit zetten) Bewerkt: 7 augustus 2006 door Serganthp Reageren
big brunelli Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Ergens hebben jullie wel gelijk jawil ik ook niet maar soms heb ik geen keus (Maar toch die cheat kun je ook weer uit zetten) ja maar je als je de cheat weer uitzet krijg te toch geen 100% Reageren
Serganthp Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Ergens hebben jullie wel gelijk ja wil ik ook niet maar soms heb ik geen keus (Maar toch die cheat kun je ook weer uit zetten) ja maar je als je de cheat weer uitzet krijg te toch geen 100% 'k geloof je graag, maar ik heb dat nog niet meegemaakt omdat ik nog nooit alles gedaan had (zijmissies enzo) Reageren
Serganthp Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) en nog iets anders, kan een van jullie mij vertellen waar ik deze packages kan vinden: (hoe ik er bij kan komen) - De 1e is die die op het treinstation licht in portland-chinatown. - De 2e is die die bij de Fidle supermarkt moet liggen (Portland view). Helaas geen kaartjes voor verduidelijking Bewerkt: 8 augustus 2006 door Serganthp Reageren
ASPHALT Geplaatst: 8 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) Hidden Package op het Metro Station -Klik er opvoor plaatjes- Je kunt er op komen door de trap te gebruiken als Ramp. Hidden Package bij de Fidle. -Klik er opvoor plaatjes- Deze ligt eigelijk onder het Metro Station dicht bij de Fidle. Tevens kun je er de Zijmissie starten 'Wong Side Of The Track' Bewerkt: 8 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
Serganthp Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Hidden Package op het Metro Station -Klik er opvoor plaatjes-Je kunt er op komen door de trap te gebruiken als Ramp. Hidden Package bij de Fidle. -Klik er opvoor plaatjes- Deze ligt eigelijk onder het Metro Station dicht bij de Fidle. Tevens kun je er de Zijmissie starten 'Wong Side Of The Track' Thanks ASPHALT 'k heb ze nu allebij Reageren
Serganthp Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Help ik moet nog 2 Hidden packages dat zijn deze: (kijk naar de rode pijl) Waar kan ik ze precies vinden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.