Jump to content

zit vast! kan niet verder


maarten_az

Recommended Posts

Ik heb een probleem bij een Salvatore missie op Staunton Island.

De missie heet Search and Rescue en Salvatore zit ergens in Fort Staunton.

Ik kan nooit terugkomen tot aan die weg want die Forelli's schieten me aan gort.

Ik heb ook al geprobeerd met een sniper rifle maar dat werkt ook niet echt.

Kan iemand me helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Het beste wapen hiervoor is een M4 of AK47. Je vermoord je tegenstanders gewoon door op hun te locken met R en ze dan dood te schieten. Je moet ook zoveel mogelijk schuilen achter muren. Als je langs een muur schiet, moet je altijd zorgen dat je enkel een schouder of een been ziet van de forelli's. Zo kunnen ze je zo weinig mogelijk raken want jijzelf zit nog achter de muur voor hen.

Je kan ook proberen met granaten te gooien...

Mocht het echt niet lukken kan je je savegame altijd in het savegame aanvraag topic zetten en dan speel ik of iemand anders die missie wel voor je uit..

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een tip:

Gebruik natuurlijk een armor, en probeer ook de viagilante missies eens, als je die gehaald hebt heb je 150 armor, bij de rescue missies krijg je als je die gehaald hebt 150 health. Op deze 2 manieren kan je voorkomen dat je snel dood gaat.

Edit:

Sorry ik was even met iets ander in de war.

Ik zal voortaan wat oplettender zijn.

Let niet op mij :N

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

Met een gewone SMG is de missie ook makkelijk te halen, ga als volgt te werk:

Als je in de kogelvrije Limo zit: rij dan naar Fort Staunton en parkeer de wagen zo dat je snel weg kan rijden. (dun niet met de voorkant naar de opening van het metrostation :bonk: ) Schuil eerst achter de auto en schiet iedereen dood die je ziet. Als je bijna bij Salvatore bent, schuil dan achter de kisten en schiet de resterende twee dood. Je moet nu ontsnappen. ga met je rug tegen de rechtermuur staan en dood iedereen aan de linkerkant. Idem voor andersom. Stap nu snel in de Stretch en vertrek uit Fort Staunton.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...