Jump to content

Welk personage wil je nu zijn?


Ice Cube

welke personage wil je nu zijn ?  

101 leden hebben gestemd

  1. 1. welke personage wil je nu zijn ?

    • claude
      7
    • CJ
      15
    • Tommy
      22
    • 8-ball
      8
    • donald love
      0
    • totaal nieuwe personage
      45


Recommended Posts

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    3

  • SummerBase

    3

  • Ice Cube

    3

  • MrKooKie

    2

Ik heb niets gevote (normaal gezien) omdat ik wel dat je 'n opdrachtgever bent uit Vice City... zou wel leuk zijn, met 'n avery rondrijden, of beter nog, ken rosenberg.. Lol.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb liever een totaal nieuwe personage

ik ook want je was in elke gta een ander personage (ik weet niet hoe het zat met de topdowns maar ik heb het over de 3d versie`s) ik dacht aan de naam: nick obadion

Bewerkt: door plippop
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je claude bent en dat je eindelijk te weten komt hoe het komt dat hij nooit praat.

Of anders Ricardo Diaz.

Bewerkt: door maarte41
Link to comment
Delen op andere websites

Geef mij maar een totaal nieuw personage. En als het in Vice City is: liefst in de jaren '90 of 2000, dan kan je misschien missies doen voor Tommy.

--------------------------

Een ander personage, maar wel eentje die we kennen. 8-ball kan niet echt makkelijk vechten en een wapen vasthouden zonder armen :D ...

8-Ball heeft wel nog armen, zijn handen zijn alleen ernstig verbrand... Het is Phill Cassidy die een arm mist.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je claude bent en dat je eindelijk te weten komt hoe het komt dat hij nooit praat.

Intersseerd me eiggelijk ook wel

Stel je voor 'Je hoort Claude praten' doet toch raar in je oren.

& dan (het ongeluk en) kan ie niet meer spreken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je claude bent en dat je eindelijk te weten komt hoe het komt dat hij nooit praat.

Intersseerd me eiggelijk ook wel

Stel je voor 'Je hoort Claude praten' doet toch raar in je oren.

& dan (het ongeluk en) kan ie niet meer spreken.

Dat zou leuk zijn als dat gebeurde. Ik wil wel eens weten hoe het is om met Catalina te zijn in de ogen van Claude. Ik wil weten wat er gebeurde voordat ze in Liberty City belandde.

Link to comment
Delen op andere websites

Geef mij maar een totaal nieuw personage. En als het in Vice City is: liefst in de jaren '90 of 2000, dan kan je misschien missies doen voor Tommy.

Yooo! Grandpa! Hoe bedoel je, Tommy is nou al zwaar bejaard als je het mij vraagt, moet je nagaan als we 20 jaar evrder zijn. :) Alhoewel, Salvatore Leone was ook best oud in andere games.

Ik zie me een cutscene van Tommy in zijn mansion al voor me! Schilderijen scheef, kogels in de muur, dikke mitterieur in zijn klauwen. "Say hello to my little friend!". :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Yooo! Grandpa! Hoe bedoel je, Tommy is nou al zwaar bejaard als je het mij vraagt, moet je nagaan als we 20 jaar evrder zijn. :) Alhoewel, Salvatore Leone was ook best oud in andere games.

Ik zie me een cutscene van Tommy in zijn mansion al voor me! Schilderijen scheef, kogels in de muur, dikke mitterieur in zijn klauwen. "Say hello to my little friend!". :clown:

Wel, je zegt het zelf, iemand als Salvatore. Maar wel iemand deftig, niet met scheve schilderijen enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken geen personages uit VC (oké, Tommy Vercetti), dus vrijwel alle personages zouden voor mij 'nieuw' zijn.

Toch hoop ik op een voor de die-hard GTA spelers vanaf ''het eerste uur'' ook een nieuw personage.

Ergens rond 2000. Zodat ze lekker EE's hebben met het graf van Tommy Vercetti en andere personage's uit VC.

Maar eerst is zien wat R* gaat bakken van ''GTA PS3''.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...