Jump to content

Welk personage wil je nu zijn?


Ice Cube

welke personage wil je nu zijn ?  

101 leden hebben gestemd

  1. 1. welke personage wil je nu zijn ?

    • claude
      7
    • CJ
      15
    • Tommy
      22
    • 8-ball
      8
    • donald love
      0
    • totaal nieuwe personage
      45


Recommended Posts

ik wil egt CJ het lijkt me so leuk dat hij weer in het spel komt want hij geeft je het ghetto/gangster gevoel en dat vind ik so goed maar een nieuwe personage lijkt me ook leuk als het maar een gangster is en geen maffie :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    3

  • SummerBase

    3

  • Ice Cube

    3

  • MrKooKie

    2

Het lijkt mij wel mooi dat het zich net zoals Liberty City Stories een paar jaar voor een andere GTA afspeelt,

dus Vice City Stories voor GTA Vice City, en dat je dan Ricardo Diaz bent. :Y

Dat je alles vanuit zijn oogpunt ziet, en dat je begint als kleine kruimeldief en aan het eind van het spel op Starfish Island terechtkomt, in de mansion.

En dan hoort Vice City zich daarachter aan te sluiten :bier:

Greetz,

GTA Vice VIP

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

ik zou niet een totaal nieuwe gast willen maar 'sonny forelly' een paar jaar voor VC en dan wil ik ook wel eens kijken hoe hij aan zijn restaurant is gekomen enzo

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop ook dat het Tommy wordt, nudat hij de top heeft bereikt zal wel gaaf zijn om met iemand te beginnen die heel veel te zeggen heeft in Vice City!

8) 32grados!!!!!

Vandaag maar weer naar de kermis! :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Ik vind het leuker als ze nu een totaal nieuw personage

ontwikkelen. dan hoef je niet telkens tegen hetzelfde

gezicht op te kijken in de spellen. :puh:

>>> Door SummerBase: Je bumpt een topic waar langer al 5 maanden niet in gepost is. Bumpen is op dit forum niet toegestaan als je geen goede toevoeging aan het topic geeft. En dit is niet echt een goede toevoeging, want het spel is inmiddels al een paar maanden uit dus aan de personage's zal niet veel meer veranderen. Als je alles nog niet helemaal snapt verwijs ik je graag door naar de 'ForumFAQ'.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou een heel ander persoon willen zijn een intilligente

by the way mensen jullie willen CJ zijn he? tuurlijk kan dat ga trainen ga naar Amerika ga naar Los Angeles en verander je naam is CJ :*D

>>> Door SummerBase: GTA Vice City Stories is al een paar maanden uit. Het heeft niet zo heel veel zin om hier nog aan te komen met dingen die je graag in een GTA (die al uit is) wilt zien. Dit soort posts kun je in het vervolg beter vermijden.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door SummerBase: Je bumpt een topic waar langer al 5 maanden niet in gepost is. Bumpen is op dit forum niet toegestaan als je geen goede toevoeging aan het topic geeft. En dit is niet echt een goede toevoeging, want het spel is inmiddels al een paar maanden uit dus aan de personage's zal niet veel meer veranderen. Als je alles nog niet helemaal snapt verwijs ik je graag door naar de 'ForumFAQ'.<<<

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nicsan waarom reageer je nou toch nog als onze moderator dit toch heeft verboden eenig sinds . Ik post dit nog maaar een keer voordat iemand dit herhaalt . En weci . Je kon beter je bericht editten en niet plaatsen.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe toch helemaal niks verkeerd ?

Inderdaad " weci " bumpt een topic van 5 maand geleden maar het is een interessante discussie dus zetten " BangBros " en ik de discussie verder ...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...