Jump to content

Welk personage wil je nu zijn?

Ice Cube

welke personage wil je nu zijn ?  

101 leden hebben gestemd

1. 1. welke personage wil je nu zijn ?

• claude
      7
    • CJ
      15
    • Tommy
      22
    • 8-ball
      8
    • donald love
      0
    • totaal nieuwe personage
      45

Recommended Posts

• Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Lantyz

3

• SummerBase

3

• Ice Cube

3

• MrKooKie

2

Aangezien het hoofdpersonage van GTA LCS Toni was, denk ik dat de kans dat we weer een oude bekende tegenkomen als hoofdrolspeler van GTA VCS vrij groot is. Als dat het geval is, dan hier een lijstje van de mogelijkheden, plus mijn persoonlijke commentaar.

De tijd waarin GTA VCS zich af zal spelen is natuurlijk voor een groot aantal kandidaten belangrijk. De personen die in GTA VC overlijden zullen we na 1986 niet meer terugzien (En je kunt je ook afvragen of Rockstar Games een personage kiest waarvan we weten dat hij zijn pensioen niet haalt), en de personages die in GTA VC aankomen in Vice City zullen geen rol hebben in een GTA VCS voor 1986.

Doorgestreepte personages lijken mij tenslotte het overdenken niet eens waard.

Voor diegenen die GTA Vice City nooit gespeeld hebben (En dat wel willen doen voor de komst van GTA VCS :puh: ); Onderstaande lijst bevat spoilers.

• Auntie Poulet
  • Avery Carrington - Avery's Voice Actor wilde al niet meewerken aan GTA LCS (Vandaar die spraaksimulator). Dat er een grote rol voor Avery is weggelegd lijkt me dus niet waarschijnlijk.
  • BJ Smith - Niet ondenkbaar dat we hem terugzien, maar hij tot dusver speelde hij geen grote rol.
  • Cam Jones - Cam Jones' toekomst is onzeker. In het verhaal van GTA VC kan hij overlijden, wat een rol voor hem na 1986 onwaarscijnlijk maakt. Voor 1986 is wel mogelijk, aangezien hij dan nog niet in de gevangenis zit, maar Cam lijkt me niet echt een geschikt personage als hoofdrolspeler.
  • Candy Suxxx
  • Dolores
  • Donald Love - Donald Love is niet echt iemand die zelf het vuile werk opknapt. Bovendien is het meeste over hem al verteld in GTA III en GTA LCS.
  • Gonzales
  • Hilary King - Ook Hilary is niet de model-hoofdrolspeler van GTA. Bovendien overlijdt hij in 1986.
  • Juan Garcia Cortez - Alhoewel Cortez, evenals Donald Love, iemand is die liever anderen het vuile werk laat doen, is Cortez een uitgewerkt personage, is vrij populair bij de fans en weten we niet veel van hem. Of hij de hoofdrolspeler zal zijn betwijfel ik, maar de kans dat we hem terugzien lijkt me niet zo klein. Cortez verlaat Vice City echter in 1986
  • Ken Rosenberg - We weten niets van Ken Rosenberg voordat hij Tommy ontmoette, behalve het feit dat hij voor de Forelli Family werkte. Rosenberg is een erg populair personage, maar ook hij is niet bepaald van hetzelfde hout gesneden als de andere hoofdrolspelers van GTA. Dat er een zijrol voor hem is weggelegd lijkt me wel waarschijnlijk.
  • Kent Paul - Ook populair, maar niet omdat Kent Paul nu zo'n sympathieke gast is. Willen we wel een loser als hoofdpersoon?
  • Lance Vance - Lance is naar eigen zeggen 'new in town' in 1986, en wordt datzelfde jaar vermoord. Weinig ruimte om hem terug te zien, dus.
  • Lazlow Jones
  • Leo Teal
  • Maude Hanson
  • Mercedes Cortez - Alhoewel een vrouw als hoofdpersoon mij wel een interessante wending van GTA zou lijken, denk ik niet dat Mercedes de juiste persoon is. In tegenstelling tot haar vader, vertrekt Mercedes niet in 1986, dus we hebben alle mogelijkheden nog dat we haar terugzien.
  • Love Fist leden
  • Mister Black
  • Mitch Baker - Goed uitgedacht personage met het juiste GTA-temperament. Ik denk dat Mitch een waarschijnlijke kandidaat is.
  • Pastor Richards
  • Phil Cassidy - Phil is ook erg populair. Ook hij lijkt mij één van de meer waarschijnlijke kandidaten.
  • Ricardo Diaz - Leuk zijpersonage, maar mijns inziens niet geschikt als hoofdrolspeler. Hij wordt vermoord in 1986, en bovendien weten we dat het een 'bad guy' is, zelfs in de onderwereld.
  • Sonny Forelli - Sonny huist in Liberty City, en wordt bovendien vermoord in 1986.
  • Stephen Scott
  • Tommy Vercetti - Er is nog nooit een personage twee keer gebruikt als hoofdpersonage, en ik verwacht niet dat GTA VCS daar verandering in gaat brengen. Als het spel zich voor 1986 afspeelt, zit Tommy overigens nog veilig opgesloten in Liberty City Penitentiary.
  • Umberto Robina - Niet ondenkbaar. Een Cubaan past zonder twijfel bij Vice City.
  • Victor Vance

Enige kandidaten van de oorspronkelijke personages van GTA Vice City die in mijn idee overblijven zijn dus Umberto Robina, Mitch Baker en Phil Cassidy.

Delen op andere websites

Aangezien het hoofdpersonage van GTA LCS Toni was, denk ik dat de kans dat we weer een oude bekende tegenkomen als hoofdrolspeler van GTA VCS vrij groot is. Als dat het geval is, dan hier een lijstje van de mogelijkheden, plus mijn persoonlijke commentaar.
  • Leo Teal

Leuk lijstje, maar nou zag ik dus dat jij Leo Teal had door gestreept. Maar ikzelf denk toch echter dat Leo Teal best een grote kans zal hebben om hoofdpersonage te worden! Niet dat ik zozeer een fan van hem ben, integendeel, maar hij voerde net zoals Tommy Vercetti, of CJ of Claude klusjes uit, in GTA: VC welteverstaan voor Mister Black. In 1986 wordt hij vermoord, maar het kan goed dat GTA: VCS eerder dan 1986 afspeelt. Ik denk toch dat weleens Leo Teal heel goed de hoofdpersonage zou kunnen worden van GTA: VCS!

Afijn, ik hoop wel een heel nieuw personage, we zullen wel zien. ;)

Bewerkt: door Pietje II
Delen op andere websites

Allereerst is het natuurlijk alleen mijn visie. Dat ik het onwaarschijnlijk acht, wil niet zeggen dat de meeste mensen dat vinden, en al helemaal niet dat dat ook de waarheid is.

Maar voor Leo Teal geldt hetzelfde als voor Diaz; We weten al dat hij vermoord wordt door Tommy. Als het toch al zeker is dat hij platgetimmerd eindigt in de goot, waarom zouden we in GTA VCS dan ons best doen in de laatste missie voor een happy ending? Daarnaast is Teal(en Diaz) een 'foute' crimineel. Alhoewel alle hoofdpersonages van GTA misdadigers zijn, kunnen we begrip en respect voor ze opbrengen. Voor Leo Teal niet, omdat hij zijn reputatie in GTA VC al vergald heeft door die arme knuffelcrimineel Tommy dwars te zitten.

Tenslotte is Leo Teal een flat character; Hij heeft geen uitgewerkte persoonlijkheid, en we weten helemaal niets van hem. Als Rockstar besluit een bekend personage terug te laten keren, dan denk ik dat het stukken waarschijnlijker is dat ze een beter uitgewerkt personage kiezen.

Delen op andere websites

Allereerst is het natuurlijk alleen mijn visie. Dat ik het onwaarschijnlijk acht, wil niet zeggen dat de meeste mensen dat vinden, en al helemaal niet dat dat ook de waarheid is.

Maar voor Leo Teal geldt hetzelfde als voor Diaz; We weten al dat hij vermoord wordt door Tommy. Als het toch al zeker is dat hij platgetimmerd eindigt in de goot, waarom zouden we in GTA VCS dan ons best doen in de laatste missie voor een happy ending? Daarnaast is Teal(en Diaz) een 'foute' crimineel. Alhoewel alle hoofdpersonages van GTA misdadigers zijn, kunnen we begrip en respect voor ze opbrengen. Voor Leo Teal niet, omdat hij zijn reputatie in GTA VC al vergald heeft door die arme knuffelcrimineel Tommy dwars te zitten.

Tenslotte is Leo Teal een flat character; Hij heeft geen uitgewerkte persoonlijkheid, en we weten helemaal niets van hem. Als Rockstar besluit een bekend personage terug te laten keren, dan denk ik dat het stukken waarschijnlijker is dat ze een beter uitgewerkt personage kiezen.

Daar heb je dan gelijk in. Verder dacht ik niet echt na over Leo Teal, alleen omdat hij net zoals Tommy Vercetti óók missies uitvoerde dacht ik algauw dat hij een goede kandidaat ervoor zou zijn. Maar nu ik dat van jou zie schrap ik denk toch ook maar Leo Teal van mijn lijstje. Verder denk ik ook heel goed dat Phil Cassidy en Mitch Baker goede kandidaten zijn. :Y Met name Phil Cassidy. Maar het kan ook goed zijn dat R* gewoon een héél nieuw personage als hoofdrolspeler kiezen. ;)

Delen op andere websites

• 2 weken later...

@ Lantyz, vergeet je niet iemand in je lijst?? Wat dacht je van BJ Smith ??

Dit is ook een erg uitgewerkt personage en heeft volgens mij dezelfde soort kenmerken als de hoofdrolspelers van de andere GTA's.

Verder lijkt mij het ook wel mogelijk dat Phil Cassidy de hoofdrolspeler wordt, maar dan moet het spel zich wel afspelen voor 1986, want in de missie 'Boomshine Saigon' verliest hij zijn arm. En om nou iemand zonder arm als hoofdrolspeler te hebben lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk.

Bewerkt: door Bling
Delen op andere websites

Goed opgemerkt, die was ik vergeten. Toch denk ik niet dat we hem als hoofdrolspeler zullen tegenkomen in GTA VCS (Aangezien hij een te kleine rol speelde in GTA VC), maar een bijrol is zeker niet ondenkbaar.

Delen op andere websites

Het lijky me wel cool als je dan de zoon ben van tommy en mercedes en dat ze vermoordt worden dat je ze dan gaat wreken.

En dan blijkt dat diegene de je ouders koud gemaakt heeft een jeugdvriend van je te zijn.

Delen op andere websites

Juist!

NIet meer dat gang gezeik.

Gewoon weer is mafia steil (net als vc en gta 3)

Welke personage? Een tony cipriani/tommy vercetti achtig geval.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...