ViceSunshine Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Eeyz, Ik heb de walktrough van LCS eens doorgelezen, en ik denk wel dat het een leuk spel is . Nu heb ik een vraagje, een nabijgelegen winkel heeft een promotie van LCS + PSP voor -20% van de totaalprijs geloof ik,uiteraard is hier nog niet veel van verkocht,dus heb ik veel kans dat ik op tijd ben als ik dit doe, OF ik kan wachten op de ps2 versie,die waarschijnlijk wel weer snel uitverkocht zal zijn, nu is mijn vraag: Zou ik €200 betalen voor die promotie en zeker zijn dat ik LCS heb,of is LCS het waart om het risico te lopen dat ik te laat ben als ik wacht op de ps2 versie? Thnx,DOC Reageren
Samurai Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Als je de psp alleen voor GTA koopt is het nogal onzinnig. Dan kan je beter op de ps2 versie wachten... Reageren
VforV Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Als je een PS2 hebt zou ik LCS daarvoor kopen, hij zal heus niet uitverkocht zijn hoor. Ik zou niet speciaal een PSP kopen voor LCS (ik heb dit wel gedaan maar had geen PS2), tenzij je een cool gadget zoekt dat films, MP3's en games kan afspelen en waar je foto's op kunt bekijken. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ik zou wachten tot tie op de ps2 uitkomt. Want dat bespaard je 150 euro. Anders weet ik het ook niet meer.[/font] Reageren
Gunslinger Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ik weet niet hoe het bij jouw gameshop zit, maar ik kan spellen die nog niet uit zijn of op dat moment niet leverbaar zijn kostenloos reserveren. Zodra het spel binnen is kan ik het op komen halen. Misschien moet je eens bij je gameshop vragen of dat daar ook kan, zo heb je LCS zeker als een van de eersten in huis. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 ik ga hem denk ik voor de ps2 kopen, maar het is jammer dat de missies zo ingekort zijn! maar dat neemt zeker niet weg dat het een goed spel word! Reageren
Juju Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ik ga hem zeker kopen Ik heb ook in de walktrough gekeken, en het spel bevalt me heel erg. Ik weet alleen de prijs nog niet Reageren
PatrickW Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 De PS2 versie zal 30 euro gaan kosten... Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Dat ligt er aan wat je precies zoekt en het ligt zeker aan je budget. Wil je die 200 euro uitgeven of wacht je geduldig om hem te halen voor de ps2? Ik ga waarschijnlijk de PSP halen, maar ik wacht eerst totdat er leuke spellen erop zijn uitgekomen en totdat ie in prijs is verlaagd. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (...)Ik zou niet speciaal een PSP kopen voor LCS (ik heb dit wel gedaan maar had geen PS2)(...) Ben je hier tevreden over? Ik zou dit namelijk ook wel doen... Reageren
.Syfes Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Ik zou men geld geven aan de ps2 versie liberty xity kost ook minder Reageren
Rullez Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 ik had gewacht op ps 2 bespaard geld en mooieren beeldt kwaliteit en er zitten mischien wel nieuwen dingen en in je kan er spijt van krijgen ha dik nou maar gewacht to hij uitkwam op de ps 2 Reageren
Jok3r Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 29.95 voor LCS voor ps2 , toch niks man Reageren
Bling Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Ik ben echt wel blij dat hij maar 30 euro gaat kosten, inplaats van 60. Ik ga hem ook gelijk kopen, ben benieuwd of ze iets hebben verbeterd van de psp versie (ookal heb ik de psp versie nog nooit gespeeld ). Reageren
Juju Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Serieus 30 euro??! En alle andere Gta's kosten 60! IK ga hem dan al helemAAl kopen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.