KillerR Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik heb een bestand maar die kan ik niet uploaden bij imageshack want daar is ie te groot voor. Waar kan dat wel? (het bestand is 1056 kb) Reageren
Froodooo Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Probeer het hier eens: http://www.ho5t.us/ Daar is het maximaal 9500kb, dus moet lukken... Reageren
KillerR Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Froodooo je link doet het niet! Reageren
ikt Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Save het betsand als .jpeg! Lkkr klein! Reageren
Arjen Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik heb een bestand maar die kan ik niet uploaden bij imageshack want daar is ie te groot voor.Waar kan dat wel? (het bestand is 1056 kb) Als wat voor bestand sla je het op? Als het .JPG is, zet de kwaliteit dan wat lager (12 = max) Reageren
Froodooo Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Froodooo je link doet het niet! Het kan zijn dat hij er een tijdje uitlag, maar nu weer wel online is. Want met de link is echt niks mis. Desnoods kun je het proberen met een andere browser, zoals Firefox. En je moet zorgen dat je PC cookies accepteerd. Bewerkt: 9 april 2006 door Froodooo Reageren
Eli R Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Www.heretick.net gebruik ik altijd als vervanger voor imageshack, die is ook heel goed en betrouwbaar. Reageren
KillerR Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Www.heretick.net gebruik ik altijd als vervanger voor imageshack, die is ook heel goed en betrouwbaar. Jah die doet het wel, DEZE heb ik ermee ge-upload Reageren
Fuffie Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 bij mij lukt ie ook niet toe net Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.