Jump to content

The Shoreside Redemption


henk_jan

Recommended Posts

Kan iemand mij helpen met deze missie?

ik kom niet vedder dan de brug als Sal daar is staat er weer een blokade, maar die overleef ik niet :N ...zou iemand mij ff kunnen helpen met deze (bagger) misssie?

Link to comment
Delen op andere websites

Is zeker geen makkelijke missie, de enigste waar ik ook nog moeite mee heb.

Het is de bedoeling dat je een stuk voor de van gaat rijden en door de blokkades gaat beuken.

Wanneer je naar de blokkade toegaat, kan je ook best de 2 sicilians die op de van schieten omver rijden.

Daarna beuk je gewoon door het midden van de blokkade. Probeer de wagens dan nog d.m.v een driveby schade toe te brengen. Ze zullen sowieso daarna naar de van toerijden. Die blokkades doorbreken is het belangrijkste. Het beuken dat ze daarna gaan doen, brengt niet echt veel schade toe aan de van, maar probeer ze zoveel mogelijk weg te houden van de van.

Als je de missie een paar keer gedaan hebt, weet je ongeveer waar de blokkades staan en wordt het al een stuk makkelijker vind ik. Zorg ook dat je niet te ver van de van verwijdert raakt..

Anders wil ik wel kijken of ik de missie voor je kan halen, je kan hem dan gewoon in het savegame aanvraag topic zetten.

Veel succes..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...