Radio Es. Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 ik heb een vraagje: Hoe heet veelvoorkomende lettertype die in de signatures en avaters tegenkomt??: (voorbeeld: Ikkes) Alvast Bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 ik heb een vraagje:Hoe heet veelvoorkomende lettertype die in de signatures en avaters tegenkomt??: (voorbeeld: Ikkes) Alvast Bedankt Check »deze« Pixel/Bitmap pagina op DaFont. Daar zie je allemaal van deze style fonts. Ikzelf denk dat het om het font Visitor gaat, die werden meestal gebruikt voor nature designs. Reageren
Lord of War Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 ik heb een vraagje:Hoe heet veelvoorkomende lettertype die in de signatures en avaters tegenkomt??: (voorbeeld: Ikkes) Alvast Bedankt Dit lettertype heet 'Visitor'. Dit lettertype komt ook vaak voren bij Userbars. Het lettertype kun je hier downloaden. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Check »deze« Pixel/Bitmap pagina op DaFont. Daar zie je allemaal van deze style fonts. Ikzelf denk dat het om het font Visitor gaat, die werden meestal gebruikt voor nature designs. Dit lettertype heet 'Visitor'. Dit lettertype komt ook vaak voren bij Userbars.Het lettertype kun je hier downloaden. Bedankt voor de hulp! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Ik wil niets gerenderd ofzo hebben, ik wil alleen dat er een tekst op mijn plaatje komt! Maar geen enkel team doet dat... Ik heb het plaatje al, er moet alleen nog tekst op. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Ik wil niets gerenderd ofzo hebben, ik wil alleen dat er een tekst op mijn plaatje komt! Maar geen enkel team doet dat... Ik heb het plaatje al, er moet alleen nog tekst op. Het graphics team doet zulke aanvragen, het team doet alle dingen op het gebied van graphics, op het renderen na. Lees voor het aanvragen wel goed de regels door, deze zijn van belang om jou aanvraag door te laten gaan. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Heb ik gedaan, ik weet alleen niet voor welk team ik het nu moet aanvragen... Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Dat zei -Matthijs- ook al, wat het team nou eigenlijk moet zijn. Je moet dus voor dit soort dingen het Graphics Team raadplegen. Hun topic, met informatie over hoe en wat met betrekking tot het aanvragen van dingen vind je hier. Veel succes met aanvragen, en lees alles goed door voordat je wat aanvraagt natuurlijk, want het moet wel goed gedaan worden. Reageren
.Levi. Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Heb ik gedaan, ik weet alleen niet voor welk team ik het nu moet aanvragen... Dan heb je waarschijnlijk niet goed gelezen, of misschien niet alles wat je wel zou moeten doen. Je kunt iets aanvragen bij het Graphics Team of bij Non Team. Dat laaste daar kan elk lid jou helpen. Alleen bij het Graphics Team zitten redelijk goede photoshoppers. Bij het aanvragen bij het Graphics Team of Non Team moet je ook het lijstje gebruiken. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Ik wil nog even meedelen dat ik nog altijd op zoek ben naar een banner, en dat het wel fijn zou zijn als ik deze voor zondag heb. Is er nog iemand bereid om deze banner te maken, anders kijk ik of iemand anders het kan doen. Link naar desbetreffende topic Reageren
RonaldVC Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Ik wil nog even meedelen dat ik nogaltijd op zoek ben naar een banner, en dat het wel fijn zou zijn als ik deze voor zondag heb. Is er nog iemand bereid om deze banner te maken, anders kijk ik of iemand anders het kan doen. Link naar desbetreffende topic Als je een topic plaatst in het aanvraag-topic, heb je nooit 100% garantie dat de aanvraag ook gedaan wordt. Zeker als je een NON-Team aanvraag plaatst. Je aanvraag bumpen om het weer onder de aandacht te brengen mag niet, en heeft ook weinig zin. Wat je wel kan doen is een GFX-er van dit forum een nette pm sturen met de vraag of hij de aanvraag zou willen doen. Reageren
Koen729 Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Huh Als het Non-Team is mag het GFX team het toch ook doen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Huh Als het Non-Team is mag het GFX team het toch ook doen? Het verschil tussen NON-Team en het GFX a.k.a. Graphics team is dat het Graphics team een besloten groepje mensen is die vaak werken met Photoshop. Leden die dus in het Graphics Team zitten leveren dus meestal beter werk als normale leden die nog niet veel ervaring hebben met Photoshop. Omdat de leden van het Graphics Team niet altijd zin en tijd hebben, kan je hem ook aanvragen bij NON-Team. Dat wil dus zeggen dat iedereen van het forum hem kan doen, en niet alleen het Graphics Team, maar het mag wel natuurlijk. Reageren
Ferre Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Graphics Team (20)06 is helaas wat inactief. Ik ben met andere dingen bezig, daarom doe ik zelf ook amper aanvragen. Er wordt met de crew van het Graphics forum naar een oplossing gezocht. Reageren
mrtuning Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 moet ik nog langer dan 2 maanden of slecht een half jaar op een userbar wachten ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.