.Levi. Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 moet ik nog langer dan 2 maanden of slecht een half jaar op een userbar wachten ? Begrijp wel dat leden op dit forum niet verplicht zijn een aanvraag te behandelen van iemand. Het kon zijn dat iemand niet echt de behoefte had om jou aanvraag te behandelen omdat het die gene bijvoorbeeld te lastig leek. Het kon ook zijn dat er over jou aanvraag is heen gekeken. Je mag gerust een tijdje later even je aanvraag omhoog bumpen en vragen of iemand nog interesse heeft. Reageren
mrtuning Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 jah oke maar duurt wel lang Reageren
.Levi. Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Beste leden, De Aanvraag Regels zijn vernieuwd en hopelijk is het voor de meeste leden nog duidelijker dan voorheen en worden er minder fouten gemaakt bij het aanvragen. Ik verzoek iedereen de regels te bekijken i.v.m het aanvragen, aangezien nu het een en ander is veranderd. Zie ook Mededeling Topic. Met vriendelijke groeten, Slimm, RonaldVC en .Levi. Reageren
mrtuning Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 worden geen aanvragen meer vertooit ? en kan ik ik wel een sig en usherbar aan vraagen tegelijk ? Reageren
.Levi. Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 worden geen aanvragen meer vertooit ?en kan ik ik wel een sig en usherbar aan vraagen tegelijk ? Er worden aanvragen voltooid in eigen vrije tijd. Geduld stellen wij graag op prijs. En meerdere dingen tegelijk aanvragen is mogelijk. Dit staat overigens ook in de Regels Zie hieronder: 1. Als eerst zet je hetgeen wat je wilt aanvragen (bijvoorbeeld: Signature, Template, Avatar, Userbar, Wallpaper) in je topictitel neer, verder niks. Wil je meerdere dingen aanvragen? Zet er dan een (/) tussen. Als je bijvoorbeeld twee signatures aanvraagd dan verwachten wij ook 2 ingevulde lijstjes. Reageren
Tunix Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Nu de regels vernieuwd zijn, zijn de Graphics Teams weg. Dus dan zijn eigenlijk al je aanvragen wat vroeger Non-Team was? Reageren
.Levi. Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Nu de regels vernieuwd zijn, zijn de Graphics Teams weg. Dus dan zijn eigenlijk al je aanvragen wat vroeger Non-Team was? Dat heb je helemaal juist. Alle aanvragen zijn nu "non-team", iedereen kan dus je aanvraag behandelen en niet per se een speciaal team. Reageren
Tunix Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Dat heb je helemaal juist. Alle aanvragen zijn nu "non-team", iedereen kan dus je aanvraag behandelen en niet per se een speciaal team. Okee. En blijven de leden van de oude Graphics Teams nog steeds aanvragen behandelen, ondanks dat ze geen team meer zijn? Reageren
.Levi. Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Dat heb je helemaal juist. Alle aanvragen zijn nu "non-team", iedereen kan dus je aanvraag behandelen en niet per se een speciaal team. Okee. En blijven de leden van de oude Graphics Teams nog steeds aanvragen behandelen, ondanks dat ze geen team meer zijn? Nee, de teams zijn weg dus de leden die in een team hebben gezeten hebben automatisch niks meer met de teams te maken. Iedereen doet nu aanvragen voor henzelf en handelt ze niet meer op correcte wijze af zoals je in een team meestal deed. Reageren
Tunix Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Dat heb je helemaal juist. Alle aanvragen zijn nu "non-team", iedereen kan dus je aanvraag behandelen en niet per se een speciaal team. Okee. En blijven de leden van de oude Graphics Teams nog steeds aanvragen behandelen, ondanks dat ze geen team meer zijn? Nee, de teams zijn weg dus de leden die in een team hebben gezeten hebben automatisch niks meer met de teams te maken. Iedereen doet nu aanvragen voor henzelf en handelt ze niet meer op correcte wijze af zoals je in een team meestal deed. Volgens mij begreep je mijn vraag niet zo goed Neem bv. -Matthijs-, die zat volgens mij in het oude Graphics Team. Handelt hij nu de aanvragen af net zoals elk ander lid die níét in het GFX Team zaten? Reageren
.Levi. Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Dat heb je helemaal juist. Alle aanvragen zijn nu "non-team", iedereen kan dus je aanvraag behandelen en niet per se een speciaal team. Okee. En blijven de leden van de oude Graphics Teams nog steeds aanvragen behandelen, ondanks dat ze geen team meer zijn? Nee, de teams zijn weg dus de leden die in een team hebben gezeten hebben automatisch niks meer met de teams te maken. Iedereen doet nu aanvragen voor henzelf en handelt ze niet meer op correcte wijze af zoals je in een team meestal deed. Volgens mij begreep je mijn vraag niet zo goed Neem bv. -Matthijs-, die zat volgens mij in het oude Graphics Team. Handelt hij nu de aanvragen af net zoals elk ander lid die níét in het GFX Team zaten? Ja hij handelt nu elke aanvraag af net zoals elk ander lid die niet in een Team zat. Dus op dit moment staat hij gelijk met elk ander lid die een aanvraag behandeld. Reageren
Tunix Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Ja hij handelt nu elke aanvraag af net zoals elk ander lid die niet in een Team zat. Dus op dit moment staat hij gelijk met elk ander lid die een aanvraag behandeld. Juist, dat was het antwoord dat ik wou weten Bedankt! Handel jij ook GFX aanvragen af? Mooie sig trouwens Reageren
.Levi. Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Ja hij handelt nu elke aanvraag af net zoals elk ander lid die niet in een Team zat. Dus op dit moment staat hij gelijk met elk ander lid die een aanvraag behandeld. Juist, dat was het antwoord dat ik wou weten Bedankt! Handel jij ook GFX aanvragen af? Mooie sig trouwens Jazeker! Heb er al een aantal behandeld hier en daar. Bedankt voor je compliment, vindt het zelf een wat mindere van mij. Ik had niet echt wat inspiratie.. Ik heb hem gemaakt omdat ik vanavond naar die film ga. Reageren
Tunix Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 (bewerkt) Ja hij handelt nu elke aanvraag af net zoals elk ander lid die niet in een Team zat. Dus op dit moment staat hij gelijk met elk ander lid die een aanvraag behandeld. Juist, dat was het antwoord dat ik wou weten Bedankt! Handel jij ook GFX aanvragen af? Mooie sig trouwens Jazeker! Heb er al een aantal behandeld hier en daar. Bedankt voor je compliment, vindt het zelf een wat mindere van mij. Ik had niet echt wat inspiratie.. Ik heb hem gemaakt omdat ik vanavond naar die film ga. Ik heb inderdaad wel eens mooiere sigs van je gezien, maar deze is ook mooi Heet die film 300 ofzo? Of Zoo Veel plezier trouwens >>> Door .Levi.: 300 heet de film. Meer informatie? Zie google.<<< Bewerkt: 23 maart 2007 door .Levi. Reageren
Think Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 (bewerkt) Ik wacht hier al lang op deze aanvraag, en bij deze vraag ik vriendenlijk wat het probleem is? Is hij te moeilijk, voldoet hij niet aan de vooropgestelde eise,( is het omdat ik het ben ), of is het iets anders? datum: 5 december 2006 4 april 2007 14 april 2007 Edit: link vergeten bij te zetten.. Link:onbeantwoorde aanvraag Bewerkt: 20 april 2007 door Think Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.