RonaldVC Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 Ik wacht hier al lang op deze aanvraag, en bij deze vraag ik vriendenlijk wat het probleem is?Is hij te moeilijk, voldoet hij niet aan de vooropgestelde eise,( is het omdat ik het ben ), of is het iets anders? datum: 5 december 2006 4 april 2007 14 april 2007 Edit: link vergeten bij te zetten.. Link:onbeantwoorde aanvraag Als je een aanvraag plaatst betekend dat niet dat je 100% garantie hebt dat de aanvraag ook behandeld wordt. Je aanvraag voldoet aan de eisen, en ga er maar niet vanuit dat het aan jou ligt dat jouw aanvraag niet behandeld wordt.Het komt gewoon wel eens voor dat een aanvraag niet behandeld wordt, dat kan aan meerdere dingen liggen. Bijvoorbeeld, de aanvraag is te moeilijk, of er is gewoon niemand die zin heeft de aanvraag te doen. Je hebt je aanvraag intussen twee keer gebumpt, en nog steeds is er niemand die je aanvraag wilt doen. Er is dan helaas weinig aan te doen. Om nog een keer je aanvraag te bumpen heeft geen zin, er zit dan helaas niets anders op dan te accepteren dat je aanvraag niet behandeld wordt... Reageren
Think Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Ik wacht hier al lang op deze aanvraag, en bij deze vraag ik vriendenlijk wat het probleem is?Is hij te moeilijk, voldoet hij niet aan de vooropgestelde eise,( is het omdat ik het ben ), of is het iets anders? datum: 5 december 2006 4 april 2007 14 april 2007 Edit: link vergeten bij te zetten.. Link:onbeantwoorde aanvraag Als je een aanvraag plaatst betekend dat niet dat je 100% garantie hebt dat de aanvraag ook behandeld wordt. Je aanvraag voldoet aan de eisen, en ga er maar niet vanuit dat het aan jou ligt dat jouw aanvraag niet behandeld wordt.Het komt gewoon wel eens voor dat een aanvraag niet behandeld wordt, dat kan aan meerdere dingen liggen. Bijvoorbeeld, de aanvraag is te moeilijk, of er is gewoon niemand die zin heeft de aanvraag te doen. Je hebt je aanvraag intussen twee keer gebumpt, en nog steeds is er niemand die je aanvraag wilt doen. Er is dan helaas weinig aan te doen. Om nog een keer je aanvraag te bumpen heeft geen zin, er zit dan helaas niets anders op dan te accepteren dat je aanvraag niet behandeld wordt... OK, dan laat ik het links liggen. Reageren
S()nny Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 zou iemand een lijstje kunne maken van rendersite..(goeie sites) want de enige goeie die ik ken zijn planetrenders render-world alvast bedankt, gr S()nny Reageren
.Levi. Geplaatst: 29 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 zou iemand een lijstje kunne maken van rendersite..(goeie sites)want de enige goeie die ik ken zijn planetrenders render-world alvast bedankt, gr S()nny In de Adobe Photoshop Guide (Graphics Algemeen) kun je wat informatie vinden. Dit heb ik eruit gehaald. renders Gamerenders planetrenders Clan-templates render-world Reageren
S()nny Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) weet nog toevallig iemand iemand een site met goeie renders..?? want de renders op deze sites ( die ook .levi. gaf) ken ik nu wel.. alvast bedankt, gr S()nny Bewerkt: 8 augustus 2007 door S()nny Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 weet nog toevallig iemand iemand een site met goeie renders..??want de renders op deze sites ( die ook .levi. gaf) alvast bedankt, gr S()nny De sites die daar staan zijn denk ik wel de beste sites voor renders. Echte grote sites met veel renders zijn er denk ik dus niet meer. Je kunt nog wel even Deviantart proberen, zoek dan even op ''renders''. Daarnaast heb ik ook nog dit gevonden. Het is een hele lijst met sources, dus ik hoop dat je daar wat leuks kan vinden. Overigens kun je ook gewoon je eigen renders maken. Je hebt hiervoor enkel een reeds bestaande screenshot/wallpaper nodig. Aan de hand van deze tutorial, ook gemaakt door .Levi., kun je je render mooi uitknippen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.