Wesley Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Hey , Welke nummer hoor je als GTA San Andreas aan het laden is? Want ik vind dat best wel een mooier nummer! Reageren
Rullez Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 dta is volgens mij geen liedje maar en deuntje Reageren
Wesley Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Hmm , volgens mij hoorde ik deze deuntje ook bij Radio Los Santos . Reageren
Goliat Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Hey ,Welke nummer hoor je als GTA San Andreas aan het laden is? Want ik vind dat best wel een mooier nummer! Het is niet echt een nummer maar eerder een stukje gemixde muziek gemaakt door een of andere DJ. Het liedje of hoe je het ook wil noemen is hier te downloaden: -klik- Succes. Reageren
SilverDust Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Eej,, Ik heb hier hetzelfde deuntje, Maar dan Met CJ zelf erin. (Young Maylay). Hier: Klik Ik zal nog even kijken naar een zonder CJ. EDIT: Goliat heeft hem al gevonden. SilverDust Bewerkt: 14 april 2006 door SilverDust Reageren
Wesley Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Bedankt jongens. Laat deze topic maar rusten! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.