Jump to content

Tip voor missie


Dutchy3010

Recommended Posts

Hallo, ik heb een tip voor de missie Puncture Wounds. Heb twee keer geprobeerd, en beide keren lukte het! Dus daarom mijn vraag: heeft het nut om hier te plaatsen voor op wikigta of niet? zo niet ga ik er ook geen moeite voor doen om het uit te leggen ;) zo ja, dan doe ik het met plezier

Groetjes, Dutchy3010

Link to comment
Delen op andere websites

wereldvinding is het natuurlijk niet, maar ik heb het zo gemakkelijker gemaakt, mss doet iederene het al wel onbewust, maarja als het er dan toch bijstaat is dat mooi meegenomen ;) ik ga eerst even eten, daarna edit ik dit bericht!

EDIT:

Hoe je de missie Puncture Wounds makkelijk kan halen (op wikigta staat namelijk dat het vrij lastig is, maarik vond het eigenlijk vrij eenvoudig:P)

Om te beginnen moet je de rode lijn volgen. zo snel mogelijk (zie plaatje hieronder).

Als de rode lijn stopt, moet je op de brug (paars) zien te komen.

Je kan kiezen, of de gele lijn, want de auto die je moet hebben maakt daar eigenlijk altid wel een fout, en dan zo snel mogelijk op de brug komen.

Of je snijdt een stukje af, langs de lichtblauwe lijntje, maar dan moet je uitkijken dat je niet te ver doorrijdt, want dan val je in het water!

Eenmaal op de brug rijd je flink wat voor op de auto (als je het goed en snel genoeg doet dan...). Zorg dat je nie ana het begin van de weg de spijkerstrip legt, maar ongeveer in het midden aan de rechterkant. anders heb je kans dat ze er links omheen gaat omdat ze nogal slingert. heb je genoeg tijd over, dan kan je natuurlijk ook aan de linkerkant een spijkerstrip leggen.

Daarna krijg je telefoontje van cesar, verwisseld cj de banden, en kan je wee rrustig naar de garage rijden

MISSION ACCOMPLISHED!

Nou, ik vond het handig om het zo te doen, misschien verschillen we van mening ;)

Hier volgt het kaartje!

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...