Jump to content
Geplaatst:
comment_391790

SA-MP Gamemode tut



Team vs Team script

In deze tutorial leg ik in het kort uit wat en hoe je een Team vs Team gamemode maakt. Voor vragen kan je die gewoon hier stellen of mij PM’en. We beginnen!

Ten eerste open je PAWN en ga je naar file ----> new, je krijgt nu een heel blan script te zien. Nu moet je gaan bedenken wat er allemaal in moet en wat voor gamemode je gaat maken. We houden het simpel en nemen een Vagos vs OGF war.

Je zet bovenaan bij het script onder #include <a_samp> “#include <float>” en “#include <core>” . Daarna moet je teams en kleuren gaan definieren. Dit zet je onder de include’s

#define TEAM_VAGOS 1 // Team Vagos
#define TEAM_BALLAS 2 // Team Ballas

#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA // Kleur Vagos
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA // Kleur Ballas
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA // Kleur wanneer je inactive bent

static gTeam[MAX_PLAYERS];

Nu moet je wat forwards zetten, dus dingen die sowieso moeten gebeuren. Denk hierbij aan dingen als: Team kleur zetten, speler klaar maken voor setup, uit de gamemode gaan, etcetera. Zet dit dus onder de define’s

forward SetPlayerToTeamColor(playerid); // Speler naar teamkleur zetten
forward SetupPlayerForClassSelection(playerid); // Speler klaarmaken voor setup
forward SetPlayerTeamFromClass(playerid,classid); // Speler in team zetten
forward ExitTheGameMode(); // uit gamemode gaan

Om je script even ordelijk te houden zet je boven elke header even dit:

//-------------------------------------

Doe dat dus onder de forwards en zet onder het lijntje dit neer:

main()
{
print("\n----------------------------------");
print("  Ballas vs Vagos by [QB]Flame\n");
print("----------------------------------\n");
}

Dit is dus de naam van je script. Zet nu weer de lijn eronder en daarna zet je dit eronder:

public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(“Ballas vs Vagos”);
		SetWorldTime(6); // tijd in uren.
		ShowNameTags(1); // Spelers namen boven health balk aan of uit. Nu aan
		ShowPlayerMarkers(1); // Blokjes op radar aan of uit? Nu aan

		// Vehicles Vagos ---------- Zet hier de autos van de Vagos neer

		// Vehicles Ballas ---------- Zet hier de autos van de Ballas neer

		// Vagos Class ------------ Zet hier de classes van de vagos neer waaruit je kan kiezen

		// Ballas Class ----------- Ze hier de classes van de ballas neer waaruit je kan kiezen


return 1;
}

Oke, hier moet je eindelijk zelf is wat doen. Ik zal de codes + uitleg geven voor de classes en autos.

AddPlayerClass(ID, X, Y, Z, Rotatie, wapen1, wapen1_ammo, wapens2, wapen2_ammo, wapen3, wapen3_ammo);

ID = Ped ID, zie ped.ide

X + Y +Z = De coordinaten. Gebruik SA Place Manager

Rotatie = welke kant kijk je op als je spawnt

Wapen1/2/3 = Het wapen ID van je wapen

Wapen1/2/3_ammo = ammo van wapen

Voorbeeld:

AddPlayerClass(105,2500.2688,-1685.4584,13.4607,44.8214,9,0,25,25,32,200);

Nu die voor autos:

AddStaticVehicle(Auto ID, X, Y, Z, Rotatie, kleur1, kleur2);

Voorbeeld:

AddStaticVehicle(567,2468.3486,-1653.4425,13.2643,91.4342,114,1);

Hiermee moet je de OnGameModeInit() toch wel aardig mee kunnen opvullen. We gaan verder! Nu gaan we bepalen wat er gebeurt als er een speler in het spel komt. Zet die --- lijn er weer en zet dit eronder:

public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetPlayerColor(playerid,COLOR_GREY); // Kleur
GameTextForPlayer(playerid,"~r~Ballas ~w~vs ~y~Vagos!",2000,5); // Text 
return 1;
}

Dit krijgt de player dus te zien wanneer hij joint. ~r~ staat voor rood, ~w~ voor wit en ~y~ voor geel.

Nu gaan we de speler klaarmaken voor selectie! Dus het spawn screen wat je te zien krijgt. Zet de ---- lijn er weer neer en dan zet je dit eronder:

public SetupPlayerForClassSelection(playerid)
{
SetPlayerInterior(playerid,11);
SetPlayerPos(playerid,508.7362,-87.4335,998.9609);
		SetPlayerCameraPos(playerid,508.7362,-83.4335,998.9609);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,508.7362,-87.4335,998.9609);
SetPlayerFacingAngle(playerid,0.0);
}

Ik denk niet dat ik dit hoef uit te leggen, want je kan aan de commands al zien wat het doet. We gaan weer verder en deze keer zetten we de “SetPlayerTeamFromClass” klaar. Zet de ---- lijn erboven en dan dit eronder:

public SetPlayerTeamFromClass(playerid,classid)
{
if(classid == 0 || classid == 1 || classid == 2) {
	gTeam[playerid] = TEAM_VAGOS;
} else if(classid == 3 || classid == 4 || classid == 5) {
	gTeam[playerid] = TEAM_BALLAS;
}
}

Nu moet je even goed op letten, want anders kan je een groot deel van je code verpesten. Het belangrijkste hier is dit regeltje: “If(classid == 0 || classid == 1 || classid == 2) {“

Het Classid nummer hangt samen met het AddPlayerClass commando. Je MOET dus eerst de 3 vagos classes zetten (daarom staat Vagos ook bovenaan) en daarna pas de 3 Ballas classes. Dan pas gaat het goed. Plaats hieronder de --- lijn.

Nu gaan we de speler naar zijn team kleur zetten. Zet onder de --- lijn dit:

public SetPlayerToTeamColor(playerid)
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_VAGOS) {
	SetPlayerColor(playerid,COLOR_YELLOW); // geel
} else if(gTeam[playerid] == TEAM_BALLAS) {
	SetPlayerColor(playerid,COLOR_PINK); // roze/paars
}
}

Hij kijkt dus eerst of de player de vagos heeft gekozen en zoja zet hij de kleur naar geel, en als de player de ballas heeft gekozen (else if) zet hij de kleur naar paars/roze. Zet de ---- lijn hieronder. Nu gaan we erbij zetten wat men ziet tijdens het class zetten.

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetupPlayerForClassSelection(playerid);
SetPlayerTeamFromClass(playerid,classid);

if(classid == 0 || classid == 1 || classid == 2) {
	GameTextForPlayer(playerid,"~y~VAGOS",1000,5);
} else if(classid == 3 || classid == 4 || classid == 5) {
	GameTextForPlayer(playerid,”~r~BALLAS",1000,5);
}

return 1;
}

We naderen het einde! Zet opnieuw de --- lijn hieronder. Nu gaan we erbij zetten wat er gebeurt als een player spawnt. Zet dit onder je lijn:

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerToTeamColor(playerid);
SetPlayerInterior(playerid,0);

if(gTeam[playerid] == TEAM_VAGOS) {
	SetPlayerWorldBounds(playerid,x_max, x_min, y_max, y_min);
	GameTextForPlayer(playerid,
	   "Kill the ~r~Ballas!"
	   6000,5);
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_BALLAS) {
			SetPlayerWorldBounds(playerid,x_max, x_min, y_max, y_min); 
	GameTextForPlayer(playerid,
	   "Kill the ~y~Vagos!",
	   6000,5);
}

return 1;
}

De functie “SetplayerWorldBounds” is bedoeld om te zorgen dat men niet naar een ander gebied gaat. Zet hieronder de ---- lijn en zet dan dit eronder:

public ExitTheGameMode()
{
GameModeExit();
}

En dan de finishing touch!

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new deathstr[256];
new whodiedname[MAX_PLAYER_NAME+1];
new whokilledname[MAX_PLAYER_NAME+1];
new deathreasonstr[256];

GetPlayerName(playerid,whodiedname,MAX_PLAYER_NAME);
GetWeaponName(reason,deathreasonstr,255);

if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
	if(strlen(deathreasonstr)) {
		format(deathstr,256,"%s died (%s)",whodiedname,deathreasonstr);
	} else {
		format(deathstr,256,"%s died",whodiedname);
	}
	SendClientMessageToAll(OBJECTIVE_COLOR, deathstr);
} else {
	GetPlayerName(killerid,whokilledname,MAX_PLAYER_NAME);
	if(gTeam[killerid] != gTeam[playerid]) {
		// Valid kill
		if(strlen(deathreasonstr)) {
			format(deathstr,256,"%s was killed by %s (%s)",whodiedname,whokilledname,deathreasonstr);
		} else {
			format(deathstr,256,"%s was killed by %s",whodiedname,whokilledname);
		}
		SendClientMessageToAll(OBJECTIVE_COLOR, deathstr);
		SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1);
 	}
	else {
		// Team kill
		format(deathstr,256,"%s killed team-mate %s (%s)",whokilledname,whodiedname,deathreasonstr);
		SendClientMessageToAll(OBJECTIVE_COLOR, deathstr);
	}
}
	return 1;
}

Credits go to kyeman’s script for this piece of code.

Dit was dus mijn tutorial, ik hoop dat je er wat aan hebt, en voor vragen kan je altijd hier posten, mij PM’en of naar het SA-MP Scripting IRC kannaal gaan. Ik weet niet of het ingame ook werkt, ik ga er wel vanuit, maar als iemand een full script heeft, kan die dan even kijken of het nu werkt ;) ?

Tevens kunnen codes een beetje verpest zijn door de

 tag, in dat geval moet je ze even opnieuw typen  .

[b]:: Handy Link ::[/b]

- http://stephantom2.st.funpic.de/experiment...a_samp-inc.html

  • Reacties 37
  • Bezichtigingen 20.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1370876

Ik heb de meeste errors weg gekregen maar ik hou deze:

regel 25:

forward SetPlayerTeamFromClass;

regel 26:

forward OnPlayerConnect;

C:\Documents and Settings\Bjorn.123370910318\Bureaublad\Server\pawno\new.pwn(25) : error 001: expected token: "(", but found ";"

C:\Documents and Settings\Bjorn.123370910318\Bureaublad\Server\pawno\new.pwn(26) : error 001: expected token: ")", but found "forward"

C:\Documents and Settings\Bjorn.123370910318\Bureaublad\Server\pawno\new.pwn(26) : error 001: expected token: ";", but found "forward"

C:\Documents and Settings\Bjorn.123370910318\Bureaublad\Server\pawno\new.pwn(26) : error 001: expected token: "(", but found ";"

C:\Documents and Settings\Bjorn.123370910318\Bureaublad\Server\pawno\new.pwn(26) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

5 Errors.

hoe krijg ik die weg? ik heb al wat geprobeerd met () maar dan komen er meer bij,

kan iemand neerzetten hoe ik het precied neer moet zetten?

Geplaatst:
comment_1371606

Volgens mij heb ik hier ook wel eens mee lopen prutsen, maar ik denk wel dat je het gewoon als volgt kan doen:

Ik vraag me dan toch af, wat is nou eigenlijk het verschil qua opbouw tussen "SetPlayerTeamFromClass" en "OnPlayerRequestClass"? Volgens mij geen, want bovenaan bij de OnPlayerRequestClass komt die SetPlayerTeamFromClass weer terug, dus ze zijn allebei tegelijkertijd "actief" en voor de rest zijn ze allebei exact hetzelfde opgebouwd. (correct me if im wrong)

Dus ik zou zeggen gewoon die "public SetPlayerTeamFromClass(playerid,classid)" eruitgooien, dus het stukje script daarvan + die forward.

Vervolgens de inhoud ervan bij de OnPlayerRequestClass stoppen, die komt er dan zo uit te zien.

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetupPlayerForClassSelection(playerid);

if(classid == 0 || classid == 1 || classid == 2) {
	GameTextForPlayer(playerid,"~y~VAGOS",1000,5);
	gTeam[playerid] = TEAM_VAGOS;
} else if(classid == 3 || classid == 4 || classid == 5) {
	GameTextForPlayer(playerid,”~r~BALLAS",1000,5);
	gTeam[playerid] = TEAM_BALLAS; 
}

return 1;
}

Wat betreft de laatste forward op regel 26, "Public OnPlayerConnect" is een bestaande callback. (meer info over callbacks vind je hier) waarbij die forward dus overbodig is.

EDIT: als laatste nog even een kleine "tip".

Ergens halverwege vind je de "public SetPlayerToTeamColor" Deze word actief zodra de speler spawnt (of is het nou spawnd.. :-( ) Dus nadat je een team gekozen hebt en op Shift gedrukt hebt krijg je je kleurtje.

Ik vind het persoonlijk altijd gewoon leuk als je al tijdens het kiezen je kleurtje krijgt. Dan zie je ook wat een nieuwe speler aan het kiezen is :puh: (met TAB) Wat je dan kun doen is die "SetPlayerToTeamColor" ook verwijderen. (inclusief de forwards en de regel bij OnPlayerSpawn) en de inhoud ervan ook bij de OnPlayerRequestClass dumpen. Die ziet er daarna zo uit.

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetupPlayerForClassSelection(playerid);

if(classid == 0 || classid == 1 || classid == 2) {
	GameTextForPlayer(playerid,"~y~VAGOS",1000,5);
	gTeam[playerid] = TEAM_VAGOS;
			SetPlayerColor(playerid,COLOR_YELLOW); // geel
} else if(classid == 3 || classid == 4 || classid == 5) {
	GameTextForPlayer(playerid,”~r~BALLAS",1000,5);
	gTeam[playerid] = TEAM_BALLAS;
			SetPlayerColor(playerid,COLOR_PINK); // roze/paars
}

return 1;
}

Bewerkt: door Ymosky

Geplaatst:
comment_1371653

Ik heb gedaan wat je zei en toen kreeg ik een heleboel errors,

Ik heb de meeste verholpen maar toch komen deze terug:

Mischien kun je dit script laten werken en dan als bestand hier neerzetten want ik snap het niet meer.

C:\Documents and Settings\Bjorn.123370910318\Bureaublad\Server\pawno\new.pwn(25) : error 001: expected token: ";", but found "static"

C:\Documents and Settings\Bjorn.123370910318\Bureaublad\Server\pawno\new.pwn(29) : error 001: expected token: "(", but found ";"

C:\Documents and Settings\Bjorn.123370910318\Bureaublad\Server\pawno\new.pwn(30) : error 001: expected token: ")", but found "forward"

C:\Documents and Settings\Bjorn.123370910318\Bureaublad\Server\pawno\new.pwn(30) : error 001: expected token: ";", but found "forward"

C:\Documents and Settings\Bjorn.123370910318\Bureaublad\Server\pawno\new.pwn(30) : error 001: expected token: "(", but found ";"

C:\Documents and Settings\Bjorn.123370910318\Bureaublad\Server\pawno\new.pwn(30) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

6 Errors.

Dit is het script nu:

#include <a_samp>
#include <float>
#include <core>


// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT

#define TEAM_VAGOS 1 // Team Vagos
#define TEAM_BALLAS 2 // Team Ballas

#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA // Kleur Vagos
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA // Kleur Ballas
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA // Kleur wanneer je inactive bent

new playerid;
new classid;
new Ballas;
new vs;
new r;
new BALLAS


static gTeam[MAX_PLAYERS];
forward SetupPlayerForClassSelection(playerid); // Speler klaarmaken voor setup
forward SetPlayerTeamFromClass(playerid,classid); // Speler in team zetten
forward ExitTheGameMode(); // uit gamemode gaan
forward SetupPlayerForClassSelection;
forward SetupPlayerForClassSelection;

main()
{
print("\n----------------------------------");
print("  (Ballas vs Vagos by [QB]Flame\n");
print("----------------------------------\n");
}

//--------------------------------------------------------------------------
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText "(Ballas vs Vagos)";
		SetWorldTime(6); // tijd in uren.
		ShowNameTags(1); // Spelers namen boven health balk aan of uit. Nu aan
		ShowPlayerMarkers(1); // Blokjes op radar aan of uit? Nu aan

		// Vehicles Vagos ---------- Zet hier de autos van de Vagos neer
AddStaticVehicle(411,1990.5304,-1274.8484,23.5474,179.9483,123,1); //1
AddStaticVehicle(451,1978.9088,-1275.0537,23.5267,180.5944,18,18); //1
AddStaticVehicle(461,2022.3484,-1272.8076,23.5686,2.8655,53,1); //1
AddStaticVehicle(461,2019.7675,-1272.8455,23.5702,356.3444,53,1); //1
		// Vehicles Ballas ---------- Zet hier de autos van de Ballas neer
AddStaticVehicle(461,2255.7495,-1421.4042,23.6214,172.2777,53,1); //2
AddStaticVehicle(461,2240.9497,-1423.4565,23.6522,19.2248,53,1); //2
AddStaticVehicle(490,2235.6836,-1425.1844,24.3253,1.4257,0,0); //2
AddStaticVehicle(490,2256.9307,-1424.6719,24.3007,359.5161,0,0); //2
		// Vagos Class ------------ Zet hier de classes van de vagos neer waaruit je kan kiezen
AddPlayerClass(3,1995.4502,-1269.2792,23.9844,4.8686,0,0,0,0,0,0); // 1 1
AddPlayerClass(4,1998.8303,-1270.4124,23.9844,2.6753,0,0,0,0,0,0); // 1 2
AddPlayerClass(5,1992.7712,-1270.2063,23.9844,2.6753,0,0,0,0,0,0); // 1 3
		// Ballas Class ----------- Ze hier de classes van de ballas neer waaruit je kan kiezen
AddPlayerClass(0,2246.5210,-1410.8179,24.0000,191.1392,0,0,0,0,0,0); // 2 1
AddPlayerClass(1,2253.0173,-1409.9825,25.0887,190.1992,0,0,0,0,0,0); // 2 2
AddPlayerClass(2,2249.9221,-1422.5824,24.0696,8.4641,0,0,0,0,0,0); // 2 3
{

return 1;
}

//----------------------------------------------------------------------------

public OnPlayerConnect(playerid)
{
new playerid;
SetPlayerColor(playerid,COLOR_GREY); // Kleur
GameTextForPlayer(playerid,"~r~Ballas ~w~vs ~y~Vagos!",2000,5); // Text
return 1;
}
//----------------------------------------------------------------------------
public SetupPlayerForClassSelection(playerid)
{
new playerid;
SetPlayerInterior(playerid,11);
SetPlayerPos(playerid,508.7362,-87.4335,998.9609);
		SetPlayerCameraPos(playerid,508.7362,-83.4335,998.9609);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,508.7362,-87.4335,998.9609);
SetPlayerFacingAngle(playerid,0.0);
}
//----------------------------------------------------------------------------
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetupPlayerForClassSelection(playerid);

if(classid == 0 || classid == 1 || classid == 2) {
	GameTextForPlayer(playerid,"~y~VAGOS",1000,5);
	gTeam[playerid] = TEAM_VAGOS;
			SetPlayerColor(playerid,COLOR_YELLOW); // geel
} else if(classid == 3 || classid == 4 || classid == 5) {
	GameTextForPlayer(playerid,”~r~BALLAS",1000,5);
	gTeam[playerid] = TEAM_BALLAS;
			SetPlayerColor(playerid,COLOR_PINK); // roze/paars
}

return 1;
}
//----------------------------------------------------------------------------
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerInterior(playerid,0);

if(gTeam[playerid] == TEAM_VAGOS) {
	SetPlayerWorldBounds(playerid,x_max, x_min, y_max, y_min);
	GameTextForPlayer(playerid,
	   "Kill the ~r~Ballas!"
	   6000,5);
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_BALLAS) {
			SetPlayerWorldBounds(playerid,x_max, x_min, y_max, y_min);
	GameTextForPlayer(playerid,
	   "Kill the ~y~Vagos!",
	   6000,5);
}

return 1;
}
//----------------------------------------------------------------------------
public ExitTheGameMode()
{
GameModeExit();
}
//----------------------------------------------------------------------------
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new deathstr[256];
new whodiedname[MAX_PLAYER_NAME+1];
new whokilledname[MAX_PLAYER_NAME+1];
new deathreasonstr[256];

GetPlayerName(playerid,whodiedname,MAX_PLAYER_NAME);
GetWeaponName(reason,deathreasonstr,255);

if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
	if(strlen(deathreasonstr)) {
		format(deathstr,256,"%s died (%s)",whodiedname,deathreasonstr);
	} else {
		format(deathstr,256,"%s died",whodiedname);
	}
	SendClientMessageToAll(OBJECTIVE_COLOR, deathstr);
} else {
	GetPlayerName(killerid,whokilledname,MAX_PLAYER_NAME);
	if(gTeam[killerid] != gTeam[playerid]) {
		// Valid kill
		if(strlen(deathreasonstr)) {
			format(deathstr,256,"%s was killed by %s (%s)",whodiedname,whokilledname,deathreasonstr);
		} else {
			format(deathstr,256,"%s was killed by %s",whodiedname,whokilledname);
		}
		SendClientMessageToAll(OBJECTIVE_COLOR, deathstr);
		SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1);
	 }
	else {
		// Team kill
		format(deathstr,256,"%s killed team-mate %s (%s)",whokilledname,whodiedname,deathreasonstr);
		SendClientMessageToAll(OBJECTIVE_COLOR, deathstr);
	}
}
return 1;
}
//----------------------------------------------------------------------------

Bewerkt: door mosweg

Geplaatst:
comment_1371672

LOL, ik ben er net even mee aan de slag gegaan, maar ik vraag me trouwens wel af wat dit eigenlijk in vredesnaam voor game-mode is... :? Ook van de originele game-mode uit de beginpost klopt volgens mij bar weinig. Ik vermoed dat deze (aan het jaartal te zien) voor samp 0.1b geschreven is ofzo..

In ieder geval hier eventjes een linkje naar pastebin met wat ik er tot nu toe van gebakken heb, staan nog een paar stukken tussen commentaren (groene tekst), die ik nog niet werkend had.

Overigens als ik een tip mag geven, zou ik als ik jouw was toch zo snel mogelijk jezelf gaan bezighouden met een andere game-mode. :puh:

Gewoon Tutoritals van =>Sandra<= volgen, leer je een heleboel van, ik geloof niet dat je met dit script veel zult leren van samp scripten namelijk :-(

Bewerkt: door Ymosky

  • 4 years later...
Geplaatst:
comment_2184123

Hey,

Ik heb deze hele tutorial gevold maar als ik het uitprobeer spawnen de teams op deze zelfde plek terwijl ik deze classes heb:

AddPlayerClass(287,-1418.2716,2669.2603,55.8359,86.1441,32,150,25,100,22,100); // Americanen
	    AddPlayerClass(287,-1418.4186,2634.9871,55.7511,87.7107,27,100,28,150,30,250); // Americanen
	    AddPlayerClass(287,-1419.4884,2600.9126,55.6875,86.7707,24,150,26,75,31,200); // Americanen
  AddPlayerClass(285,-1546.1434,2672.2556,55.6875,273.5192,32,150,25,100,22,100); // Germanen
	    AddPlayerClass(285,-1546.2045,2633.5007,55.6875,269.1324,27,100,28,150,30,250); //Germanen
	    AddPlayerClass(285,-1546.1434,2672.2556,55.6875,273.5192,24,150,26,75,31,200); // Germanen

Kan iemand me alsjeblieft helpen:(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.