MrKooKie Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ik vindt MSX 98 omdat dat zeker wel de radiozender is met de beste muziek. >>> Door Lantyz: Poll verwijderd, aangezien er alleen radiostations uit GTA LCS in staan, die niet de meest logische stations voor GTA VCS zijn.<<< Reageren
SamShine Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ik luister niet zo vaak naar de Radio in LCS. Als ik luister doe ik dat naar Lips106, de rest is me te vaag... Reageren
maarte41 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ik heb gestemd op LCFR, omdat het altijd grappig is om er naar te luisteren. Maar het gaat zich waarschijnlijk in vc afspelen, dus LCFR kan niet kloppen want het is de afkorting van Liberty City Free Radio. Dus ik hoop op een zender die er op lijkt. (VCPR of K-Chat) Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ja inderdaad hij gaat in VC afspelen, en MrKookie post all radio-stations van GTA-3. Dus de poll klopt niet. Maar van de radio-zenders die er in Vice City waren kies ik voor Flash FM. Reageren
Ice Cube Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 'The Liberty Jam' Gewoon past goed bij een rapstation BTW 'The Vice Jam' klinkt ook niet slecht Reageren
MrKooKie Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Ja inderdaad hij gaat in VC afspelen, en MrKookie post all radio-stations van GTA-3.Dus de poll klopt niet. Maar van de radio-zenders die er in Vice City waren kies ik voor Flash FM. Ik heb alle radiozenders van Liberty City Stories gepost, omdat de vraag luidt: 'Welke radiozender moet ZEKER mee naam Vice City Stories'. Dus bij deze: Dus de poll klopt niet. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Flashback FM. Lekkere muziek (vind ik) Reageren
VforV Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 K-Jah. Maar dan meer à la K-Jah uit GTAIII en GTA SA. Want in GTA LCS is K-jah nogal magertjes en kort. PS: Flitkikker, mooie 3D GTA2-sig . Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) doe maar Flashback FM, in gta 3 met al die scarface liedjes.. 500 ste post Bewerkt: 21 april 2006 door Mr. Vriecetti Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 doe maar Flashback FM, in gta 3 met al die scarface liedjes.. Inderdaad, ik vond dat wel een goede zender. Reageren
SummerBase Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) PS: Flitkikker, mooie 3D GTA2-sig . 500 ste post Even ontopic hé mensen, ik mis echt Flash Fm; die mag voor de volle 100% mee naar een vervolg spel. Verder Flashback fm kan ook wel mee, . Bewerkt: 21 april 2006 door SummerBase Reageren
Dago58x Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Doe maar het liefst Flashback FM Verder zijn die radio's niet zo leuk.. Reageren
Svenie Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Ik weet het niet zo goed, Double Cleff FM vind ik het best bij liberty city passen (geen andere stad had deze zender met dat soort muziek).Maar toch stem ik op Flashback FM. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Geen LCS muziek, want dat past niet in de jaren tachtig, alleen de muziek van Scarface Soundtrack past erin. Ik kies Flash FM, Emotion 98.3 EN Wave 103. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.