Jump to content

Welke radiozender moet ZEKER blijven?


MrKooKie

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrKooKie

    2

  • medion

    2

  • maarte41

    1

  • SamShine

    1

  • 1 maand later...

the liberty JAm

maaar Radio LOs SAntos moet ZEKER blijven Lekker rap..

maar de radiosenders krijgen bijna sekr wel andere namen want als je in Vice city speelt en dan een radiosender van LOs SAntos beetje raar :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Weetje, het maakt mij niets uit welke zender ze erin houden. Ze zullen niet veel dezelfde nummers/spotjes/geluidjes van Vice City erin houden, alles wordt toch vernieuwd, en dan kijken we weer heel anders tegen deze radiozenders aan. :) Ze maken die nummers gewoon uniek. Elke keer als ik een jaren-80 nummer hoor, doet het me denken aan GTA en toen ik Vice City voor het eerst speelde enz.

In het begin vond ik ook een bepaalde radio-zender leuker dan de andere, maar naar een tijdje liet ik gewoon elke zender uitspelen en werden ze allemaal leuk (vooral die interviews). Maar als ik nu toch een keuze moest maken, kies ik voor Wave, Flashback of Emotion en omdat Flashback er (volgens mij) als enige tussen zit, kies ik voor flashback. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...