The Italian Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Ik voor Flashback Fm als het zich in de jaren tachtig gaat afspelen. Btw hoop dat Espantoso Fm met Pepe er weer in zit ,weer die Cubaanse immigranten gevoel Reageren
LucasV Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 K-JAH!! Het klimaat in Vice City en die radiozender = perfectie. Reageren
Le MrG Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Ik heb gestemd op Flashback FM, gewoon omdat ik dat een chille radiozender vind! Reageren
nick11123 Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 ik heb voor Flashback gekozen want daar zitten wel lekkere nummers op Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 K-JAH altijd gezellige radiozender. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 the liberty JAm maaar Radio LOs SAntos moet ZEKER blijven Lekker rap.. maar de radiosenders krijgen bijna sekr wel andere namen want als je in Vice city speelt en dan een radiosender van LOs SAntos beetje raar Reageren
ExploudeD Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 K-Jah dat zijn gewoon top liedjes voor al die style is gewoon geweldig. Reageren
Jorair Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 ik vind WAVE-103 de beste , maar aangezien die er niet tussenstaat Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Ik vind dat er in lcs niet echt een goed radiozender is, maar als ik moet kiezen is het Head Radio. Als het muziek uit vc is kies ik voor V-Rock! Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Eigenlijk vind ik er geen een gewoon andere en zeker user track player. Reageren
medion Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Wel de beste, maar kwa muziek... vind de radio's van vice city beter. vooral met Love Fist, echt geweldig. medion Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Weetje, het maakt mij niets uit welke zender ze erin houden. Ze zullen niet veel dezelfde nummers/spotjes/geluidjes van Vice City erin houden, alles wordt toch vernieuwd, en dan kijken we weer heel anders tegen deze radiozenders aan. Ze maken die nummers gewoon uniek. Elke keer als ik een jaren-80 nummer hoor, doet het me denken aan GTA en toen ik Vice City voor het eerst speelde enz. In het begin vond ik ook een bepaalde radio-zender leuker dan de andere, maar naar een tijdje liet ik gewoon elke zender uitspelen en werden ze allemaal leuk (vooral die interviews). Maar als ik nu toch een keuze moest maken, kies ik voor Wave, Flashback of Emotion en omdat Flashback er (volgens mij) als enige tussen zit, kies ik voor flashback. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Van mij mogen ze K-JAH West er wel in laten Ik vind het mooi muziek Reageren
Lord of War Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 The Liberty Jam, ik hou van hip hop. radio Los Santos mag ook blijven maar die staat niet bij de poll. Reageren
medion Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 haha, bij mij deed de radio het niet eens, moest toen verplicht MP3 luisteren. maar de radio doet het al weer. medion Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.