BuLL3T^ Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 hey ik ben op zoek naar het muziekje die je aan het begin te horen krijgt en als je een missie haalt. ik heb al walkthroughs door gezocht maar ik kan niks vinden, weet iemand hoe dat liedje heet want ik vind hem echt super. of heeft gta san andreas hem zelf gemaakt?? alvast bedankt Reageren
BaasB Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) Ik weet niet waar je dat muziekje kunt vinden, sorry. Maar ik heb wel een rap van CJ, met dat muziekje op de achtergrond. Ik dacht dat je die misschien ook wel leuk zou vinden. Ik geef je zometeen de link van het liedje. Veel plezier ermee, en nog succes met de zoektocht naar het muziekje. EDIT: Hier is ie: Klik. Groeten BaasBart Bewerkt: 16 april 2006 door BaasB Reageren
ZOrange Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 ? Dat is helemaal niet wat hij wil hoor! Hij wil gewoon het meledietje, het is het zelfde als in VC! ZAl even zoeken zal later zeggen waar het staat! Reageren
BuLL3T^ Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2006 en al iets gevonden? en miss iemand anders? Reageren
Velaro Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Op mijn PC heb ik het Intro-Filmpje staan waar je naar op zoek bent,maar dat "Missie-Geluidje" kan ik je helaas niet geven,dat heb ik niet.Ik heb het geupload.Als je het hebt gedownload moet je naar de map gaan waar het staat.Op het Audio-Bestand klikken => Rechtermuisknop => Openen met.. => Programma Kiezen =>I-Tunes of Windows Medie Player. en vink onderaan -Dit type Bestand altijd met dit programma openen. Link : http://rapidshare.de/files/18173319/GTASan...roTune.wma.html Reageren
Goliat Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) Ik kan me vergissen maar is dat muziekje als je de missie gehaald hebt niet gewoon een stukje van de SA tune. Edit: Bij Rapidshare moet je altijd even wachten, gelukkig staat ie ook gewoon op GTAgames.nl -klik- Volgens GTAgames is het goeie kwaliteit. Bewerkt: 16 april 2006 door Goliat Reageren
Velaro Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 ik denk het wel.Misschien kan iemand het andere geluid weg knippen dat je alleen de Missie-Tune over hebt... Reageren
Goliat Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) Ik bied me aan. Edit: Ik ben klaar, het is het niet helemaal precies maar volgens mij lijkt het er wel op. -klik- Bewerkt: 16 april 2006 door Goliat Reageren
BuLL3T^ Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2006 oke hartstikke bedankt:D netjes. maar het is dus geen liedje? geen stukje van een liedje? het is dus echt iets van de gta makers. of niet? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Hey BuLL3T^, Nee, ik heb hem even gedownload en het is geen geen liedje. Het is gewoon dat stukje dat je een missie haalt, volgens mij heeft Goliat het zelf opgenomen want het is niet van superkwaliteit. Maar goed genoeg om hem ergens voor te gebruiken. Reageren
BuLL3T^ Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 hey ik heb hem van een gast gekregen die ik had ontmoet op mta. het is dus een liedje(meer een melodietje) die in totaal 6 min en 5 sec duurt. daar was ik op naar zoek. Maar toch bedankt ! De naam(weet het niet zeker) : 02. Bonus Track #2 (Loading Theme) (Unknown)(miss heb je er wat aan) Mja doei Reageren
Rullez Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 het is meer een deuntje daarom is het logisch dat je hem niet vaak tegen kom Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) Hier is de redder in nood Download Deze tool, hiermee kan legaal de muziek van je SA cd halen, Als je een van de 3 opties* hebt gekozen dan open je de map die hebt gekozen en daarbij hebt je een map met wat extra's, daar zit o.a de intro tune, buiten dit heb je dan ook de muziek van SA *Opties: 1. Muziek zonder comentaar 2. Muziek met soms comentaar tussen muziek 3. Atijd comentaar na een muziekje of door heen heen Ik hoop dat ik het juiste Muziekje voor je heb gevonden, maar je kan nu ook de andere muziek op MP3 zetten Tim Bewerkt: 18 april 2006 door Tim Van Vynckt Reageren
BuLL3T^ Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2006 (bewerkt) hey jah ik heb nu die map met gta san andreas music, maar de liedjes zijn ogc bestanden dus die kun je niet afspelen. hoe moet ik dat oplossen?? verder hartstikke bedankt iedereen even een editje: ik heb de codecs geinstalleerd, staan bij de map in, niet gezien, oke bedankt het werkt:D Bewerkt: 19 april 2006 door BuLL3T^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.