Jump to content

Wat zou je vinden van de staat Liberty City


Ice Cube

Wat zou je vinden van de staat Liberty City?  

51 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat zou je vinden van de staat Liberty City?Die 20x groter is dan de versie van GTA 3

    • Leuk dit wil ik !!
      23
    • Nee ik wil nu weer iets nieuws
      27
    • anders ....plaats hieronder
      1


Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ice Cube

    3

  • SummerBase

    2

  • Michiel GTA Holland

    2

  • Nickonly

    1

Um, ik weet niet hoor, maar het is toch echt Liberty City en niet liberty state.

Dus het zou nooit een staat kunnen worden. Hoogstens dat het in een staat ligt.

Ik heb dus ook anders gestemd. En 20x groter? Is dat niet een beetje heel veel groter?

Liberty City word nou ook wel een beetje saai hoor. Hij kwam al in gta 3 voor en in LS stories.

Er mag nu wel eens een hele nieuwe stad gemaakt worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou misschien wel leuk zijn.. maar dan is het niet de staat Liberty City, dat kan niet aangezien het als stadnaam wordt gebruikt in LCS en GTA 3, en New York in het echt ook zo word genoemd.

Het lijkt me wel leuk als er weer 3 steden komen en dat Liberty City er één van is.

Maar Nickonly heeft wel wat gelijk, we zijn langzaam wel wat uigekeken op Liberty City.

Ik denk en hoop dat ze hele nieuwe steden maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Je bedoelt waarschijnlijk of we het leuk zouden vinden als er een nieuwe GTA komt die zich afspeelt in Liberty City, maar dat die dan 20x zo groot is. Dit lijkt mij aan de ene kant wel leuk, maar aan de andere kant lijkt het mij ook leuk als ze nu een keer een andere stad maken. Liberty City moet namelijk wel een legende blijven. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel een soort Liberty State waar het stuk achter SSV en ghosttown volledig uitgewerkt is.

Ik vind Liberty city wel tof maar ik zou toch liever een compleet nieuwe stad willen hebben. in de stijl van New Radius in Marc Ecko's Getting Up.

Link to comment
Delen op andere websites

liberty city is zo donker, ik heb liever een 20× grotere gta san andreas of een 20× grotere vice city die zijn tenminste wat zonniger, en als liberty city 20× groter is dan is het toch geen liberty city meer :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...