Jump to content

Wat zou je vinden van de staat Liberty City


Ice Cube

Wat zou je vinden van de staat Liberty City?  

51 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat zou je vinden van de staat Liberty City?Die 20x groter is dan de versie van GTA 3

    • Leuk dit wil ik !!
      23
    • Nee ik wil nu weer iets nieuws
      27
    • anders ....plaats hieronder
      1


Recommended Posts

Liberty City is mijn favoriete GTA stad. Na de zonnige sferen van Vice City en San Andreas zou ik wel weer een GTA willen zien die gebasseerd is op een Noord-Amerikaanse stad zoals New York (Liberty City). Het lijkt mij wel leuk als het zich afspeelt in een stad als New York, maar dan op ware grote, zodat het dus echt groot is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ice Cube

    3

  • SummerBase

    2

  • Michiel GTA Holland

    2

  • Nickonly

    1

Je hebt helemaal gelijk. Kijk GTA3 is een heel mooi spel, maar ik vind echt dat daar de zon veel te weinig schijnt. Het is altijd maar een droevige sfeer. En altijd maar dingen kapot maken, ik vind het zeker een top-spel maar Vicecity heeft gewoon dat extra lekkere zomer gevoel. Daarom zou ik niet voor een LibertyCity in GTAIV willen. We moeten niet teveel op oudere versie's terug vallen. Een nieuwe start een nieuw begin daaar heb ik zin in :engel:.

Link to comment
Delen op andere websites

20 keer zo groot lijkt me leuk, dan raak je minder snel uitgekeken

Is dat niet een beetje overdreven :?. Dat zou ik dus echt niet leuk vinden. Dan kan ik je verzekeren niemand gaat de map kennen. Is dus weer slecht voor de support. Daarmee dus ook het verkoop. En ga zo maar door.

Oké ik overdrijf, maar dan zal ik wel mede-lijden krijgen met het moddelering team van Rockstar :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...