Svenie Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Ik en SilverDust in een Comet op LV Ringroad. Mijn haar zat even niet goed. Bling vergat zijn parachute: Ik wachte de homies op, om een rondje te geven in het café. SilverDust, Bling , een nOOb, en ik voor de Big Ear: Ik en SilverDust kijken met plezier, naar een kapote tv. Reageren
Alexy Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) en dat na 10 minuten Ik ga je ZO HARD p0wnEn: Ik ben de bovenste ja.... En bij 67 chraste dat kreng !!!!! Teminste, ik neem aan dat dit een server is waar je niet voor andere spelers vermoorden punten krijgt ... Bewerkt: 6 juli 2006 door Alexy Reageren
Alexy Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Jummie! Ik heb alleen geen rugzak om, en wat die fles daar doet......... ...Wie het weet, mag het zeggen... Reageren
Synchro Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Lekker Tunen! Op deze manier kon ik Silverdust en Bling verschieten ! De motor was kapot dus nam ik hem mee. Parachute springen.Ik hoorde Svenie van hier al roepen " U CAN'T BE SERIEUS.." *plons* 2: De volledige groepfoto met Typhoon komt later . Reageren
Goliat Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Na een middagje SA-MP spelen en alles met Fraps hebben vastgelegd is dit het resultaat: -Movie- Edit: Ik heb hier nog voor de liefhebbers een Google Video link: -klik- Bewerkt: 7 juli 2006 door Goliat Reageren
Svenie Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Een stoere screen, met alle homies: Reageren
Synchro Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Ff mijn behoefte doen: Wij drive-by'n op iemand anders die drive-by't van grove str. ( zie radar groen dotje. ) Uitzicht van mount chilliad. Reageren
Goliat Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Nieuwe Video. Kwaliteit is momenteel belabberd maar er wordt aan gewerkt. -Movie- Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 AT-400 die opstijgt: Bling zegt dat ik tegen het hek loop, maar hier loopt hij er tegen aan, bij hem was het net anders om zegt hij: Bling en Silverdust en een AT-400 die boven hun vliegt: Laag vliegende Hydra Leuk uitzicht: Svenie werd even heel erg opgewonden: Reageren
Bling Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 (bewerkt) Ik probeerde met een ATV-400 op de kop te vliegen, dit ging niet helemaal naar wens maar gelukkig was Typhoon er om me te fotograferen Edit: Ik heb ook nog even een filmpje gemaakt waarin je kunt zien wat ik samen met Svenie, Typhoon, Synchro, Silverdust en Goliat allemaal uitspook tijdens het spelen van SA MP. Klik hier om het filmpje te downloaden. Bewerkt: 10 juli 2006 door Bling Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Mooi filmpje joh! maar jammer dat het beeld een beetje haperde... nou... ik ga verder zoeken naar filmpjes Reageren
Steff93 Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 hey wat houd dat sa mp in >? is dit wel multiplayer met servers.. want er was nooit server en waar kank het instalere ? Reageren
Murk Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Dus jij denkt dat de multiplayer versies van GTA er nog steeds zo crappy bij zitten? Onder welke steen heb jij gelegen vriend >D www.sa-mp.com Heeft een ingebouwde browser en stuff, wijst zich vanzelf. ---- Ontopic Mooie vids, lekker serieus =) Reageren
kees1991 Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 funy schreens maar ik die in dat chat ding aleen maar nl gepraat. en ik kan noot een nl serfer vinden. dus in welke serfer sitten jullie ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.