Jump to content

Screens & Vids


Flame^

Recommended Posts

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Alexy

    7

  • Jarno

    6

  • Flame^

    6

  • .Sharingan

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nee, ik heb het getest, en alle streettuner componenten werken ook op alle streettuner auto's

zelfs uitlaten van een lowrider kunnen op een streettune auto :) dus ik heb alle mogelijkheden voor streettuner autos in het menu zitten.

dus een bumper van een elegy kan op een jester, maar niet altijd zitten ze helemaal mooi, maarje kan hele leuke combinaties maken moet ik zeggen!

Edit: en ja die muziek, ik kiesde het eerste mp3tje wat ik in me muziek map tegen kwam en donderde em eronder :puh:

Bewerkt: door Simbad
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...

Een filmpje dat ik en een vriend van me hebben gemaakt over een bandiet die wordt achternagezeten door een flik(origineel hé!)

We hebben veel geuideffectjes gebruikt(dichtslaande deur, explosie,...) waardoor we de muziek moesten onderbreken :puh: da's wel een beetje stom, maarja.

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben veel geuideffectjes gebruikt(dichtslaande deur, explosie,...) waardoor we de muziek moesten onderbreken :puh: da's wel een beetje stom, maarja.

Tip: Gebruik windows MovieMaker om filmpjes te editen, dan kan je wel geluidjes eronder zetten zonder muziek te onderbreken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben veel geuideffectjes gebruikt(dichtslaande deur, explosie,...) waardoor we de muziek moesten onderbreken :puh: da's wel een beetje stom, maarja.

Tip: Gebruik windows MovieMaker om filmpjes te editen, dan kan je wel geluidjes eronder zetten zonder muziek te onderbreken :puh:

Ja, dat ontdekte ik ook, maar pas na ik mijn filmpje al gepubliceerd had op mijn computer. En daar mijn WMM soms raar doet waardoor ik een...vreemdkleurig filmpje krijg, durfde ik het niet te veranderen.

En trouwens, de effectjes waren soms een beetje te zacht om door te muziek verstaabaar te maken.

(PS: Wat vindt je vna de stemmen :puh: Dat was een idee van die vriend van mij. Ik stond er zo niet echt achter, maarja... :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben veel geuideffectjes gebruikt(dichtslaande deur, explosie,...) waardoor we de muziek moesten onderbreken :puh: da's wel een beetje stom, maarja.

Tip: Gebruik windows MovieMaker om filmpjes te editen, dan kan je wel geluidjes eronder zetten zonder muziek te onderbreken :puh:

Ja, dat ontdekte ik ook, maar pas na ik mijn filmpje al gepubliceerd had op mijn computer. En daar mijn WMM soms raar doet waardoor ik een...vreemdkleurig filmpje krijg, durfde ik het niet te veranderen.

En trouwens, de effectjes waren soms een beetje te zacht om door te muziek verstaabaar te maken.

(PS: Wat vindt je vna de stemmen :puh: Dat was een idee van die vriend van mij. Ik stond er zo niet echt achter, maarja... :puh:)

Het klinkt wel grappig hoor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Laat ik ook maar is wat screens gaan plaatsen, aangezien ik een collectie heb van zo'n 700 plaatjes, (en da's volgens mij nog niet eens alles :D )

Hieronder een plaatje van een race-event wat eens lang geleden in de server is gehouden. Toen ze nog lang en gelukkig leefden zegmaar.... ;)

gallery13.jpg

En als 2e een nogal zonderlinge scene in samp, zulke vreedzame plaatjes zal je zelden zien,

Wat er hier gebeurde? Ik als admin vond het leuk om iedereen aparte wapens te geven, in dit geval dus een bos bloemen. stonden ze dus met z'n allen voor mijn huis op mn auto :D

gallery131.jpg

En voor vanavond even genoeg, ik zal later nog wel eens wat meer gaan grasduinen ;)

groetjes, Ymosky

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke foto's Ymosky! altijd leuk om zo'n "groepsfoto's" te maken vind ik.

Vreemd, ik blijk mijn screens die ik genomen heb tijdens SA:MP niet meert terug te vinden :N

Weet iemand waar die staan misschien?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe het met vista is weet ik niet, bij mij staan de foto's in mijn documenten -> GTA San Andreas -> Gallery, en sommigen staan bij mij in C:/ program files / rockstar games / GTA San Andreas. (Als ik goed heb staan degenen die met F12 gemaakt zijn in laatstgenoemde map)

btw, misschien een leuk weetje. De eerste foto van hierboven is nog gemaakt met SA:MP 0.1b, wel eventjes geleden dus. ik was daar toen zelfs nog geen admin :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik zat op me BMX en ik deed expres een wheelie&Sprintje tegelijk kijk en huiver: ^_^

SprintWheelie.jpg

het ziet er misschien scheef uit, maar geloof me ik deed het

:dans::dans::dans::dans::dans::dans:

farid

Bewerkt: door faridjee
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...