ikt Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Ga eens in de =MiB= dutch server, zitten wel leuke mensen Reageren
.Sharingan Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Flying With Flying Dutch : Samen Vliegen : Reageren
santantic Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Ik kan connecten met een server uit de serverlijst, maar ik kom dan om vinewood connection failed wrong version? Kan iemand mijn een link van de juiste versie geven? alvast bedankt mzzl Reageren
Svenie Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) Ik kan connecten met een server uit de serverlijst,maar ik kom dan om vinewood connection failed wrong version? Kan iemand mijn een link van de juiste versie geven? alvast bedankt mzzl Kijk hier even. Svenie wordt beschermd door twee Monsters. (Typhoon en VforV) Typhoon, ik, Flying Dutchman, Bling, en VforV staan klaar om te racen. Bewerkt: 29 augustus 2006 door Svenie Reageren
Dynamic Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 (bewerkt) Ziet er goed uit The Azer. Moet alleen nog SA hebben voor de releases. En natuurlijk voor mta. De Features zien er ook mooi uit. Vooral de trein die zown beetje Bug en lagloos rijd. Dynamic Bewerkt: 3 oktober 2006 door Dynamic Reageren
Alexy Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 (bewerkt) Mooie actiefoto (weet iemand wat dit betekend dan? 'Sorry, dynamische pagina's in de tags zijn niet toegestaan') Bewerkt: 4 oktober 2006 door Alexy Reageren
Velaro Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 (weet iemand wat dit betekend dan? 'Sorry, dynamische pagina's in de tags zijn niet toegestaan' Ik weet dat dit niet geheel ontopic is, maar ik leg je het toch even uit: Je mag niet vergeten dat je geen IMG-tags in je bericht kan zetten, maar je kan ook een foutje in je BB-Code hebben staan, maar hierbij krijg je wel een andere melding: (Er zit een fout in je BBCode. Het is mogelijk dat je een tag zoals [TAG] misschien als [TAG=] moet gebruiken of andersom.) Lees je bericht dus altijd goed na als je die fout krijgt, want het ligt meestal daaraan. Ik denk dat je het nu wel snapt ! Reageren
ikt Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Bij imagehack als je uploaded moet je ''Direct Link to Image'' pakken, en niet ''View Image'' Reageren
ACID Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Flying With Flying Dutch : Samen Vliegen : Whoopidoo, waar download jij die voertuigen, (zoals die hummer) ? Reageren
Sseb Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) Ik was ff lang op pauze en daarvoor had ik een Phoenix op getuned, met de duurste spulle en toen ik weer online kwam waren de velgen deels Groen, en het weet had een groene tint, en de eerst zwart spoiler was groen ik heb het plaatje al bewerkt Bewerkt: 14 oktober 2006 door Sseb Reageren
RS-modder Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Mooie actiefoto (weet iemand wat dit betekend dan? 'Sorry, dynamische pagina's in de tags zijn niet toegestaan') waar zit jij in? Reageren
FakeFactory Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 SA:MP 0.2 vid: klik ziet er goed uit welk programma gebruik je voor video? dit is mijn video,probeerde er iets leuks van te maken wil je meer zien dan moet je op 'More from this user' klikken. (link) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.