Ninoke Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 *bump* Yu, Bigstijn en ik hebben wat gestunt en hebben een fimpje gemaakt >>HIER<< kan je het vinden het zijn nog wel wat noob stuntjes maar we zijn bezig met een nieuwe vid te maken met "vet harde stunts". Greetz Reageren
Argon Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 (bewerkt) Deze screenshot heb ik een tijdje geleden gemaakt hoe ik zo op men fiets ben gekomen dat weet ik al niet meer maar toch wel een mooie screenshot vindt ik. (hmz -_- hij is prongeluk vervangen bij een site update ) Deze screenshot is van de bijeenkomst van men clan deze is ook wel mooi al zeg ik het zelf (wel niet spectaculair maar toch). Spijtig genoeg ontbreekt VforV wel op de screenshot maar al de rest is er wel. Bewerkt: 19 juli 2007 door Argon Reageren
Ninoke Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Ik heb een grappig videoke gemaakt waar er word gedanst in sa-mp heb het amen gemaakt met nog iemand die NL sprak in de server >>HIER<< kan je het vinden plz ook raten als je het gezien hebt Greetz Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Deze screen is mogelijk gemaakt door de nieuwe actions op de mr green server (zie bijlage). Ik vond hem zelf wel mooi Nuke[NL] Reageren
Simbad Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 (bewerkt) Ingame videotje van De Simbad De Zeeman server,, kverveelde me en plakte me fraps filmpjes eens achter elkaar. http://www.youtube.com/watch?v=ecGt7aimkvU Bewerkt: 28 september 2007 door Simbad Reageren
Las Vegas Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 (bewerkt) Die zal chris wel gemaakt hebben Bewerkt: 30 september 2007 door Las Vegas Reageren
Simbad Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 ehm, wat dacht je van mij.. tis mijn youtube account Reageren
Alexy Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Achtervolging in HB!3 server.. Reageren
moechy Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 en nog een stuntfilmpje mssch wat noobish maar het is op laptop dus ik kan daar niet zo goed op spelen maar alsk mijn gamepc heb zal ik eens een echt stuntfilmpje posten Reageren
Alexy Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 en nog een stuntfilmpje mssch wat noobish maar het is op laptop dus ik kan daar niet zo goed op spelen maar alsk mijn gamepc heb zal ik eens een echt stuntfilmpje posten Leuk filmpje Moechy! Maar van een game PC ga je niet beter spelen eh ... Reageren
Sandra Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Zelf gemaakt eilandje voor mn server: Reageren
moechy Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 en nog een stuntfilmpje mssch wat noobish maar het is op laptop dus ik kan daar niet zo goed op spelen maar alsk mijn gamepc heb zal ik eens een echt stuntfilmpje posten Leuk filmpje Moechy! Maar van een game PC ga je niet beter spelen eh ... oh jawel hoor nu is de besturing wat moeilijk enzo hé Reageren
Simbad Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Mijn zelf gemaakte tuner. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.