Ymosky Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Het was de beste die ik had, Hmm tsja, waarschijnlijk toch wel ooit Noisekick[NL], kweet ook niet meer eigelijk. Kheb nog wel mooiere foto's van je, zal ik wel is opzoeken Reageren
tjoef Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Hoe het met vista is weet ik niet, bij mij staan de foto's in mijn documenten -> GTA San Andreas -> Gallery, en sommigen staan bij mij in C:/ program files / rockstar games / GTA San Andreas. (Als ik goed heb staan degenen die met F12 gemaakt zijn in laatstgenoemde map) daar staan ze niet. Heeft nog iemand een idee? ik zat op me BMX en ik deed expres een wheelie&Sprintje tegelijk kijk en huiver: het ziet er misschien scheef uit, maar geloof me ik deed het farid Ja op die manier kan je een superlange wheelie maken! Gewoon blijven sprinten en niet meer naar achteren gaan hangen. Reageren
hielkeh Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Drie films van mij en mijn clan: ivi http://video.google.nl/videoplay?docid=-68...PQMlsCKAobyxb0M the gang catastrophe trailer: en de hele film: http://video.google.nl/videoplay?docid=-67...pGI2QjgK5otzUDA En een film over leatherface: http://video.google.nl/videoplay?docid=-66...lOIa4igLpgr3NDA Ik hoop dat jullie het wat vinden... Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Mijn beste Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Hier een paar vette SA-MP filmpjes Ik ben altijd te vinden in de Everystuff Tew server Reageren
Caltson Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Wekelijkse destruction derby met mezelf als anti - camping unit Reageren
Farid. Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 (bewerkt) Vond hem wel lolig (-_-) Hoe kan je n MP eigelijk zitten op een stoel? Bewerkt: 20 november 2008 door faridjee Reageren
Scofield6 Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Sommige servers bevatten van die soort 'zit' commands, dan moet je op een stoel eerst staan en dan die 'zit' command activeren, dan lijkt het net of je op die stoel zit. Reageren
Farid. Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Sommige servers bevatten van die soort 'zit' commands, dan moet je op een stoel eerst staan en dan die 'zit' command activeren, dan lijkt het net of je op die stoel zit. Bedankt, was er al achter. /sit is het Reageren
Alexy Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Zo ik ook wat screens dan: Achtervolging: Door een tunnel heen proppen: Random spawnbombing: Roar! DM op AA: Convoy..failed: En deze vond ik zelf wel mooi : Reageren
Basssss Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 Lol? Let op hun namen. :')[/font] Reageren
Antrex Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 (bewerkt) Hmm ik mis die goeie tijden met mr-green, hydra-blast, fusion9, etc. servers, er was altijd wat te doen! Bewerkt: 4 februari 2009 door Antrex Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Hmm ik mis die goeie tijden met mr-green, hydra-blast, fusion9, etc. servers, er was altijd wat te doen! Fusion9 bestaat nog hoor, helaas mag ik hier geen ip geven maar stuur me anders maar een pbtje, het spelersaantal ligt vaak rond de 15/20 dus best wel weer bekend. Reageren
Antrex Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Ja, maar het is niet meer hetzelfde als de oude F9 :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.