Ferre Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Ik stem ook op Kraay. Omdat ik zijn achtergrond mooier vind, en ook een mooiere render
DJ-TQM Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 ik stem ook op kraay, ik vind die mooier, hij trekt mij meer aan
-Niels- Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Tussenstand: -Niels-: 3 Kraay: 3 Oei...erg spannend!
RonaldVC Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Premade is meen ik, de signature die je nog niet eerder in een battle hebt gebruikt.Teminste dat zag ik RonaldVC ook een keer doen! Volgens mij is een premade een signature die je al op de plank hebt liggen, en dus al gemaakt is. Als je zegt "premade: nee" is het volgens mij de bedoeling dat je een totaal nieuwe maakt.Maar in bijvoorbeeld mijn huidige battle met Twenty Eyes heb ik eerst de signature ingezet in de battle, en heb ik hem later daarna ook in gebruik genomen. Omdat er twee dagen overheen gingen dat Twenty Eyes zijn sig inleverde in de battle, startte de battle gisteren pas. Vandaar dat het lijkt dat ik een signature inzette die al van te voren gemaakt is.. Maar goed, nu mijn stem. Ik stem op -Niels-. Ik had begrepen dat je die achtergrond helemaal uit het niets hebt gemaakt, en ik moet zeggen, echt knap werk. De render past welliswaar niet perfect bij de achtergrond, maar hij is mooi in de sig verwerkt. De tekst bevalt me ook goed, kortom gewoon goed werk.. Die van Kraay is absoluut niet lelijk. Een tegenvaller echter vind ik de achtergrond. Die blokjes vind ik niet echt passen bij het geheel. Ook had de render naar mijn mening wel iets kleiner in de signature verwerkt mogen worden. De tekst vind ik heel goed gedaan.. Mijn stem gaat naar -Niels- dus.. Succes nog heren!!
AmsterdamBoy Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Stem Kraay Ik vind de achtergrond de beste zoals toen Goliat van RonaldVC won .
Sofie Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) kray,eindleik eens leukere forum Bewerkt: 23 april 2006 door Sofie
Ruben414 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 mijn stem gaat naar kraay, de render van -niels- past totaal niet bij de achtergrond
W3sl3y Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Mijn stem gaat ook naar Kraay omdat hij me vriend is. Nee grapje, ik vind die van Kraay gewoon wat mooier, dat komt denk ik omdat ik geen kijk op mooie SIGS heb:P Bewerkt: 23 april 2006 door W3sl3y
Dago58x Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Kraay Mooiere Effect Mooie Render Mooie Lettertype
Think Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Mijn stem gaat naar -niels- kraay zijn render vind ik iets te onduidelijk en dan nog "spiderman"
-Niels- Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 haha... @W3sl3y, rare manier van stemmen heb jij!
.Syfes Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) stem:kraay Bewerkt: 23 april 2006 door Syfes
Kraay Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 De dagen zijn afgelopen..En volgens mijn telling heb ik gewonnen . Niels: 6 Kraay: 9 Alle fouten voorbehouden©
Recommended Posts