Svenie Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Met fraps. Bewerkt: 23 april 2006 door svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2006 Met fraps. Hartelijk dank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2006 Als het begint, doe ik zeker mee. Goed idee! Wel ff oefenen met VC, half jaar geleden ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sa_bulldog Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2006 Je kan het ook Anders Doen Mensen in een Server Uitnodigen bijv 10 mensen Zelf een Route Uit Stippelen die naar de Deelnemers Toe Sturen en dan 2 dagen daarna ofzo Zodat de mensen zelf kunnen trainen ( ZONDER CHEATS ) De Race Houden .. Dat is Makelijk Want als je een Beetje handig bent met Photoshop of Paint kan je het Makelijk Vervalsen !!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2006 Dat is Makelijk Want als je een Beetje handig bent met Photoshop of Paint kan je het Makelijk Vervalsen !!!! Laten we maar uitgaan van de eerlijkheid van de deelnemers. Overigens zal het waarschijnlijk wel opvallen als iemand 2,5 minuten sneller is dan de rest... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2006 Dat is Makelijk Want als je een Beetje handig bent met Photoshop of Paint kan je het Makelijk Vervalsen !!!! Laten we maar uitgaan van de eerlijkheid van de deelnemers. Overigens zal het waarschijnlijk wel opvallen als iemand 2,5 minuten sneller is dan de rest... Ja dat is idd waar,ik kan toch niet met photoshop werken,wel met paint maar heel slecht. Waneer gaat het toernooi nu eindelijk starten,het san andreas race toernooi is toch al voorbij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scooter Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2006 Je kan het ook Anders DoenMensen in een Server Uitnodigen bijv 10 mensen Zelf een Route Uit Stippelen die naar de Deelnemers Toe Sturen en dan 2 dagen daarna ofzo Zodat de mensen zelf kunnen trainen ( ZONDER CHEATS ) De Race Houden .. Dat is Makelijk Want als je een Beetje handig bent met Photoshop of Paint kan je het Makelijk Vervalsen !!!! eyz, is het niet het makkelijkste als het gewoon hetzelfde werkt als bij San Andreas Race Tournament? ik heb namelijk een ps2, ''Mensen in een Server Uitnodigen bijv 10 mensen'' dan zou het dus betekenen dat het niet met ps2 kan? ps: het draait om Fairplay, anders heb je toch ook geen eergevoel. ik ben liever een eerlijke verliezer dan een corrupte winnaar. grtz, Cesar SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2006 ben niet altjd eerlijk als ik alleen speel maar met meerderen altijd wel count me inn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 (bewerkt) In dit topic kan je zien dat het tournament al begonnen is. Mischien dat je in het vragentopic van het tounament kan aangeven dat je vervanger wil zijn als er nu nog iemand voortijdig afvalt. Bewerkt: 16 mei 2006 door HerrieM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.