Jump to content

Help aub


K3vin

Recommended Posts

Kan iemand mij helpen,

na een tijdje spelen als mijn auto explodeert of tijdens beweging (bijv.in een auto)

gaat het spel ineens naar windows en dan krijg ik een foutmelding dat mijn beeldbestuurings systeem niet meer "werkt/reageert"

en ineens staat ook mijn beeld in zijn laagste stand.

dit gebeurt ook bij elk filmpje, het filmpje loopt 1soms2 seconden en dan kapt hij ermee dus bij filmpjes moet ik heel snel op spatie drukken om hem over te slaan.

legt dit nou aan mijn videokaart want het spel staat all op zijn laagst in video

kan iemand dit aub aan mij uitleggen

Link to comment
Delen op andere websites

Ga eens naar de website van de maker van het beeldscherm.

Die hebben op hun site meestal wel de nieuwste updates, die jij dan kunt installeren voor je beeldscherm.

Daar zou het namelijk wel aan kunnen liggen.

Haal ook eens je virusscanner over je PC heen, of een ander programmaatje waarmee je je PC schoon kan maken.

Kijk dan of hij het doet, mocht hij het niet doen, intstalleer GTA dan even opnieuw.

Veel succes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al een paar keer gehad bij GTAIII, VC en SA dat het beeld een paar seconden stilstaat en dat het beeld even zwart wordt en dan werkt het weer normaal. Ik zie dan dat er een venster tevoorschijn kwam dat er problemen waren met de videokaart. Misschien ligt het daar aan..

Link to comment
Delen op andere websites

Met GTA3 en Vice City heb ik dat welleens gehad met MOD'S.Maar ik gebruik geen mots meer.En San Andreas speel ik op een 32 MB videokaart en ik heb alle details op maximaal staan.Het spel loopt lekker alleen af en toe blijft tie ff haken en daarna gaat tie weer verder.Dat doet tie vooal met regen en onweer effecten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...