Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • K.O.

    159

  • -Matthijs-

    113

  • Donald F. Duck

    89

  • Ghost_Rider

    89

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb deze dingen nodig (ben ok aan het modden geslagen :puh:) anim.img

cuts.img

en ped.ifp

'Anim.img' heb ik voor je hier kan je hem downloaden. Dan het laatste bestand 'Cuts.img', die ben ik nu aan het uploaden, dit duurt nu nog een 2 uur. Ik zal mijn bericht later aanpassen. Het bestand 'ped.ipf' kon ik niet zo gauw vinden, misschien ziu je even kunnen aangeven waar ik het kan vinden.

ik heb vorbis.dll nodig voor gta san andreas

en master gta 2 berichten onderelkaar is niet nodig gebruik de edit knop

Ook voor jou 'gansdar' heb ik een bestand in de bijlagen gestopt. Ook jij kan hem er zo uithalen. Je moet hem naar het downloaden plaatsen in de volgende map: '../Progam Files/Rockstar Games/GTA San Andreas.'

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand voor mij de originele: Police Ranger(of is het nou Police Rancher??!?! :puh:) uploaden, en de originele handling , default.ide en als het kan ook de carcols.dat.. Bedankt alvast.

Het meest nodig is de handling want bijvoorbeeld bij de Police Ranger, als ik een beetje hard ga en ik stuur heel even dan spint hij al. :? Dat is dus best rot in MTA enzo.

Ik heb al geprobeert in de handling de lijn van de gewone rancher erin te zetten, maar je hebt een Rancher, een Ranger, en Polranger, dus ik weet nou niet meer welke de goede is en zo,. Als ik de Rancherlure spawn, dan heeft hij de gewone handling, en de gewone Rancher heeft ook gewone handling, maar in de handling hebben die Rancher, Ranger, en Polranger allemaal een andere handling line..

EDIT: oja het is natuurlijk voor San Andreas(je hebt ook sowieso geen Police Ranger in Vice City of GTAIII maarja :puh:)

@hieronder, bedankt ;)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand voor mij de originele: Police Ranger(of is het nou Police Rancher??!?! :puh:) uploaden, en de originele handling , default.ide en als het kan ook de carcols.dat.. Bedankt alvast.

Het meest nodig is de handling want bijvoorbeeld bij de Police Ranger, als ik een beetje hard ga en ik stuur heel even dan spint hij al. :? Dat is dus best rot in MTA enzo.

Ik heb al geprobeert in de handling de lijn van de gewone rancher erin te zetten, maar je hebt een Rancher, een Ranger, en Polranger, dus ik weet nou niet meer welke de goede is en zo,. Als ik de Rancherlure spawn, dan heeft hij de gewone handling, en de gewone Rancher heeft ook gewone handling, maar in de handling hebben die Rancher, Ranger, en Polranger allemaal een andere handling line..

Carcols.dat. Toevoegen aan: '..Progam Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data.'

Default.ide. Toevoegen aan: '..Progam Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data.'

Handling. Toevoegen aan: '..Progam Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data.'

Ik weet nu niet precies wat de bestanden zijn voor de Police Ranger, weet jij het misschien?

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Ehm, copcarru, Denk ik,...

Even gezocht in GTA3.img, en de enige die het zou kunnen zijn lijkt mij die, want Ranger kan hij niet vinden, Rancher wel, maar dat is natuurlijk de normale Rancer. Verder niks met Rancher, en copcarsf , copcarvg, copcarla zijn de normale politie auto's natuurlijk. Dat "ru" erachter zal wel als afkorting van "rough" zijn wat "ruig" betekend, en de Politie Rancher is een politie wagen voor ruig terrein lijkt mij, teminste dat is wat ik denk dat ermee bedoeld word.

EDIT: Helemaal vergeten je te bedanken voor de handling, default en carcols... bij deze: Heel erg bedankt :) hopelijk komt dat spinnen niet doordat de collision (die in de dff zit) van de onderkant heel laag is.... Want als ik een bocht probeerde te maken dan zag ik wel "vonken" van de auto af komen...

EDIT2: @hieronder: Zoek eens bij de Hotring Stadium(die in Las Venturas).. Daar vind je na het uitspelen ervan zo'n soort vrachtwagen, de Dune, dat is een Dakar helpservice truck :) Trouwens, alle trucks in San Andreas zijn ongeveer van 1990 tot nu, in Amerika rijden nl weinig trucks "zonder" voorkant, maar veel van de "Mack-soort" truck. ;)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Kan iC Hiier ooK aAnVraag Voor Auto's Doen?

Want iC Zoek NameLijk een VrachtWagen Uit De 21e Eeuw: (Zie PlaatJe)

Wie Heeft een Link Ofzo Voor Mods Voor Vrachtwagens?

Of Wie Heeft Ereen?

_O__O__O__O_

Ongeveer Zoiets

post-52816-1168781311.jpg

post-52816-1168781716.jpg

Bewerkt: door _Mouser_
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...