Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • K.O.

    159

  • -Matthijs-

    113

  • Donald F. Duck

    89

  • Ghost_Rider

    89

Top Posters In This Topic

Posted Images

:bonk: oeps ik weet niet hoe het weer komt ;) zal wel door de carmod komen dat je alle autos bij transfender kunt tunen maar hij doet et weer niet :-( kan iemand me dus ff carmods.dat geven?? :schater: :$

Carmods.dat [9kB]:

Hij zit verpakt in een .rar bestand. Eerst uitpakken, en daarna plaatsen in: Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > Data.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het main.scm en script.img nodig!

Als je op de vorige pagina had gekeken had SummerBase ze daar al voor iemand anders geupload en je had deze dan dus ook gewoon kunnen downloaden. Hier download je main.scm en script.img, niet geupload door mij maar door SummerBase. Je zet ze neer in Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > Data > Script. Veel plezier ermee.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik ben nogal nieuw hier en wil SA gaan modden (V2 weet hoe eht kan :D)

maar ik kan de GTA3.IMG nie opene omdat hij GTA3.Dir nie ken vinde :S

heeft iemand die (a) en anders als het niet al te veel werk is al de dff's, txd's en de rest uit GTA3.img uit te pakken en in te zippen (a) alvast bedankt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik ben nogal nieuw hier en wil SA gaan modden (V2 weet hoe eht kan :D)

maar ik kan de GTA3.IMG nie opene omdat hij GTA3.Dir nie ken vinde :S

heeft iemand die (a) en anders als het niet al te veel werk is al de dff's, txd's en de rest uit GTA3.img uit te pakken en in te zippen (a) alvast bedankt ;)

Ik weet niet precies wat je hier mee aan wilt, maar dit is een heel groot pakket en ik denk persoonlijk niet dat iemand dit helemaal voor je wilt gaan uploaden en ik denk dan ook dat je gewoon GTA San Andreas het beste opnieuw kunt installeren, want dan heb je de bestanden ook. Ook kan je natuurlijk de GTA3.img zelf openen met een ander programma, want dat is eigenlijk ook je probleem. Je kan hem in de download database vinden van GTAGames.nl en wel 'hier'. Als het dan nog niet werkt dan kan ik misschien wel alle bestanden uploaden op m'n webhost, maar dan wil ik een foto van je originele hoesje hebben ter bewijs van echtheid. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou graag de Particle.txd willen hebben van san andreas :cya:

ik ben namelijk bezig met een tropischer water mod

alleen ik had perongeluk de schaduw van de auto's veranderd in water :bonk:

En zie daar éénmaal Particle.txd voor jou, Da Phoenix. Je kan hem zo uit mijn bijlagen plukken. Na het downloaden plaatsen in; 'Progam Files » Rockstar Games » GTA San Andreas » models.'

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou graag de Particle.txd willen hebben van san andreas :cya:

ik ben namelijk bezig met een tropischer water mod

alleen ik had perongeluk de schaduw van de auto's veranderd in water :bonk:

En zie daar éénmaal Particle.txd voor jou, Da Phoenix. Je kan hem zo uit mijn bijlagen plukken. Na het downloaden plaatsen in; 'Progam Files » Rockstar Games » GTA San Andreas » models.'

Thnx

En ik heb

Vehicles.dat

Handling.cfg

Rhino (dff&txd)

Leviathn(Dff&txd)deze hoeft niet meer

Allemaal voor San Andreas

ik heb ze alweer

Bewerkt: door Da Phoenix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb toch nog een bestandje nodig

namelijk

lod_carshow_sfse.dff

Ik heb het bestand 'lod_carshow_sfse.dff' gevonden in de 'GTA3.img' van het spel 'GTA San Andreas'. Je kunt hem in het spel plaatsen met een IMG editor waaronder de MultiIMG van Jarno Veuger een goed alternatief is. Ik denk dat je er wel uit komt met het plaatsen van het bestand dus daar ga ik verder geen uitleg over verschaffen. Veel plezier en succes bij het mod(ificer)en!

lod_carshow_sfse.dff: lod_carshow_sfse.rar

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...