Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • K.O.

    159

  • -Matthijs-

    113

  • Donald F. Duck

    89

  • Ghost_Rider

    89

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wie heeft er De orginele gta3.img ( voor san andreas)

Ik denk niet dat iemand dat wil doen. In de gta3.img zitten namelijk wel meer dan 16000 bestanden die samen een bestandsgrootte hebben van zo ongeveer 900mb. Het uploaden hiervan duurt erg lang, en het is de vraag waar we dat kunnen uploaden. Bij rapidshare is het bijvoorbeeld een maximum van 300MB. Opnieuw instaleren is gewoon de beste oplossing, maak de volgende keer dan direct een back-up.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Wie heeft blistac.dff, blistac.txd ,banshee.dff en banshee.txd origineel? De backups van SAMI werken niet meer :schater:

Mijn excuses voor het niet bijzetten van welke versie. Sorry :$ HEt was SA.

Maar bedankt! :klap:

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de bestanden: 'Blistac.dff', 'Blistac.txd', 'Banshee.dff' en 'Banshee.txd' ge-upload via de Bijlagen op dit forum. Dan kan je er van uit gaan dat deze bestanden eens uit mijn bijlage verdwijnen, omdat ik dan een tekort heb aan megabyte's, maar ze blijven er wel een aantal dagen staan. Naast dat gaf je niet aan voor welke Grand Theft Auto de moddels moesten wezen dus ik heb ze van alles Gta's geimporteert; Alleen de Blistac was niet aanwezig in Grand Theft Auto III.

» Blistac.dff/txd en Banshee.dff/txd voor San Andreas:

» Blistac.dff/txd en Banshee.dff/txd voor Vice City:

» Banshee.dff/txd voor Grand Theft Auto III:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb de door jou aangevraagde bestanden in diverse .zip (Winzip) bestanden geplaatst zodat je ze kan downloaden en daarna kan open in de bestanden vind je de models (txd) en de scripts (dff) en zo kun je via een IMG programma zoals MultiIMG de bestanden in de originele San Andreas zetten zodat je niet meer tegen een fout aanloopt. Ik wens je veel succes en als je niet weet hoe je ze erin krijgt dan zal ik je dat met veel plezier uitleggen. Veel succes en plezier met deze bestanden! ;)

» Banshee.dff/txd voor San Andreas:

» Supergt.dff/txd voor San Andreas:

» Uranus.dff/txd voor San Andreas:

» Bullet.dff/txd voor San Andreas:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Hartelijk bedankt!!!!!

Ik weet gelukkig hoe ik ze erin zet ;)

nogmaals bedankt ;)

Edit:

Ik heb de auto's er via SAMI erin gezet. nu staan ze echter als mod aangeven. (Bij uninstall mod staan die auto's erbij). Ik wil alle originele auto's er weer in zetten om MTA te kunnen spelen. Ziet MTA dan dat het niet gemodde auto's zijn?

Bewerkt: door referer
Link to comment
Delen op andere websites

wie heeft gta3.img???!!!!

heb hem hard nodig

kerel voor welke Gta wil je hem??

als het voor Sanandreas is kan het niet want die is 1 GB groot en niemand gaat zoiets uploaden,

duurt veelste lang.

als het voor Gta III en Vice city is kan het wel :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zet je schrap, ik heb flink wat originele auto's nodig. Verklaring waarom ik ze nodig heb staat in een eerdere post op deze pagina. Namelijk: ik had een backup gemaakt, maar is verwijderd door een familielid.

*Landstalker

*Buffalo

*Infernus

*Cheetah

*Hotring Racer

*Elegy

*Huntley

*Elegant

*Alpha

*Club

*Intruder

*Greenwood

*Previon

Dat zijn er heel wat, en als iemand de moeite zou willen nemen om me te voorzien van de .dff/txd bestanden van deze auto's, zou ik diegene eeuwig dankbaar zijn :Y;)

Voor mijn part stop je ze allemaal in een winzipbestand en zet die op rapidshare. Ik heb vernomen dat je vanaf hier ook kan uploaden maar ik weet niet zeker of dit genoeg is.

Bewerkt: door referer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...