Richard_Alfring Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Heeft iemand voor mij de orginele vorbisHooked.dll en de orginele vorbisFile.dll? Alvast bedankt Reageren
Joost2292 Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 (bewerkt) EDIT: al gevonden. Bewerkt: 23 oktober 2010 door Joost2292 Reageren
Pesimist Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 (bewerkt) Hallo guys ik wil graag de bestanden van de bf-400 de txd - dff en de handling + de Carcols please dankje alvast GTA SANANDREAS * Bewerkt: 2 november 2010 door musii42 Reageren
KJF Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Hallo mede-forummers Ik ben op zoek naar de originele: hmycr.dff hmycr.txd wmydrug.dff wmydrug.txd deze vind je in gta3.img Game: San Andreas. Bij voorbaat dank! Reageren
KJF Geplaatst: 12 november 2010 Rapport Geplaatst: 12 november 2010 Hallo mede-forummers Ik ben op zoek naar de originele: hmycr.dff hmycr.txd wmydrug.dff wmydrug.txd deze vind je in gta3.img Game: San Andreas. Bij voorbaat dank! het is nu meer dan 24 uur geleden dat ik deze post plaatste, en ik wou hierbij graag even bumpen omdat ik deze files echt nodig heb. Ik dacht te weten dat er ooit een site was met alle bestanden uit gta3.img online maar ik kan hem niet meer vinden. Alsnog bij voorbaat dank Reageren
robje.msn Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 ik ben al een tijd bezig om dit te vinden de dingen die je in je gta sa map moet zetten om cleo 3 mods te gebruiken bij mij krijg ik ze niet en ik heb wel versie 1.0 p.s. me gta is helemaal schoon geen mods of cleo ik hoef alleen de bestanden die erin moeten dus niet die audio enz. Reageren
Beagle Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Gewoon cleo3 downloaden (cleo4 is beter) van Sannybuilder, en de bestanden in je SA map zetten. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 (bewerkt) Hallo mede-forummers Ik ben op zoek naar de originele: hmycr.dff hmycr.txd wmydrug.dff wmydrug.txd deze vind je in gta3.img Game: San Andreas. Bij voorbaat dank! het is nu meer dan 24 uur geleden dat ik deze post plaatste, en ik wou hierbij graag even bumpen omdat ik deze files echt nodig heb. Ik dacht te weten dat er ooit een site was met alle bestanden uit gta3.img online maar ik kan hem niet meer vinden. Alsnog bij voorbaat dank hmycr & wmydrug.rarAlstublaft! Bewerkt: 16 november 2010 door Ultimate-Killer Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 Ik zoek de SCRIPT.IMG file voor Gta San Andreas Het moet ook V1 zijn Ik heb het nodig omdat ik Cleo4 wil installen alleen dit moet ik in m,n map zetten zodat de mod denkt dat ik v1 heb en ik cleo kan gebruiken Als je hem hebt stuur hem dan maar naar Ultimate-Killer(at) live DOT nl Reageren
robje.msn Geplaatst: 20 november 2010 Rapport Geplaatst: 20 november 2010 Gewoon cleo3 downloaden (cleo4 is beter) van Sannybuilder, en de bestanden in je SA map zetten. daar gaat hem juist om het lukt niet als ik cleo 3 of 4 download dan loopt gta sa vast! ik heb duizende filmpjes bekeken en heel veel topics gelezen de rest stond al boven ik hoop dat je me kan helpen mvg robin Reageren
pannekoek141 Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 heeft iemand voor mij timecyc.dat voor gta 4 was weer aan t kloten :$ Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Gezocht voor SA: De orginele MAP files die kan je hier vinden C > Program files (x86)(Bij Windows 7 is het x86) >Rockstar Games > Gta San Andres > Data > Maps < Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 [table=simple]data\maps|[/table] Btw, er staat (x86) bij omdat je dan een 64-bits versie draait van Windows. (x86) kan ook bij Windows Vista en zo staan. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 (bewerkt) Ehm DFD wat betekent: sa_maps? Want dat is niet de map Maps? Bewerkt: 18 december 2010 door Ultimate-Killer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.