Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA


Matiscus

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • K.O.

    159

  • -Matthijs-

    113

  • Donald F. Duck

    89

  • Ghost_Rider

    89

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heey jongens,

ik zat een beetje te expirimenteren met Gta San Andreas effecten en toen heb ik perongeluk de BackUp op een of andere manier kwijt geraakt, dus nu wil ik 3 bestanden:

effects.fxp, effectsPC en particle voor GTA San Andreas uiteraard! (deze staan alle drie in de Models map!)

Alvast heel erg bedankt!!!

Bewerkt: door guib
Link to comment
Delen op andere websites

Heey jongens,

ik zat een beetje te expirimenteren met Gta San Andreas effecten en toen heb ik perongeluk de BackUp op een of andere manier kwijt geraakt, dus nu wil ik 3 bestanden:

effects.fxp, effectsPC en particle voor GTA San Andreas uiteraard! (deze staan alle drie in de Models map!)

Alvast heel erg bedankt!!!

Hier zijn ze, ingepakt in een RAR-bestand. :)

models.rar

Link to comment
Delen op andere websites

Hier zijn ze, ingepakt in een RAR-bestand. :)

models.rar

bedankt, maar dit is de verkeerde, ik zocht 3 bestanjes: effects.fxp, effectsPC en particle en dus Niet het bestandje models.

Deze 3 bestandjes staan in de MAP models (waar jouw bestandje dus ook stond!)

misschien heb je wel de goeie???

Alvast heel erg bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zijn gewoon de bestandjes die jij wil hoor,namen kunnen altijd misleiden...

het spijt me maar het Winrarbestand wat hij opstuurt heeft maar één bestandje (die models heet) en ik zocht 3 bestandjes!!

kijk, er staan in de MAP Models verschillende bestandjes, 1 daarvan heet ook models (zoals de mapnaam) en dan zijn er 3 andere bestandjes in diezelfde map die effects.fxp, effectsPC en particle heten, en die zocht ik juist!!! Ik hoop dat jullie het nou wel snappen???

dus heeft iemand misschien wel de goeie bestanden???

Alvast bedankt!!!

Bewerkt: door guib
Link to comment
Delen op andere websites

Gast, als ik dat Rar-bestandje van Velaro open, krijg ik gewoon de files die jij zoekt.

Huh???????? bij jou wel??????

bij mij zit er maar één bestandje in die Models heet?????

Bewerkt: door guib
Link to comment
Delen op andere websites

o, nee w8 ik heb de bestandsnaam van het Models bestandje veranderd in Models.rar en toen kon ik die nog een keer uitpakken, en toen kreeg ik wel de goeie!!!!!!!

Heel erg bedankt allemaal

Bewerkt: door guib
Link to comment
Delen op andere websites

heb mijn gta sa onderhand al 3x opnieuw geinstalleert en krijg nu telkens foutmelding bij het opstarten dat die de

''Ogg Stream Reset Serialno'' file niet kan vinden. heeft iemand deze misschien voor me?, heb zo'n gevoel dat ik nog meer dingen mis o.0

Axcactje foutmelding is: ''Kan entrypoint van procedure ogg_stream_reset_serialno niet vinden in DLL-bestand ogg.dll.''

maar ogg.dll heb ik ook al eens vervangen o.0

Bewerkt: door Aziaz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Vanwege dit wil ik proberen of het aan de main.scm ligt of aan SannyBuilder zelf. Heeft er iemand de main.scm van GTA III, want die van mij gaat bij voorbaat al niet open. Excuses als deze al een keer is aangevreegd maar meer dan 50 pagina's doorspitten is nauwelijks avontuurlijker dan de afwas. Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik weet niet of ik hier goed zit maar weet iemand hoe het komt dat ik geen blips meer zie op mijn radar. als ik vigilante start kan ik niet zien waar de verdachte rijdt omdat ik geen blip meer zie :(. Help ME Please!!!!

p.s dit is gta sa

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik weet niet of ik hier goed zit maar weet iemand hoe het komt dat ik geen blips meer zie op mijn radar. als ik vigilante start kan ik niet zien waar de verdachte rijdt omdat ik geen blip meer zie :(. Help ME Please!!!!

p.s dit is gta sa

Ik ben nu niet thuis, maar vanavond (na half 10) zal ik even voor je uitzoeken hoe je de blips terug kunt kijken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...